zij panelen bij virus C los krijgen

Resonance

Turn up the reso!
kan iemand mij vertellen hoe ik de zijpanelen los krijg? zo te horen is t iig niet via dezelfde manier als de TI
wat mezelf logisch lijkt is dat ik de onderste plaat moet los maken, alleen hiermee verbreek ik de garantie zegel
zit wel geen garantie meer op, maar voor een evt. verkoop later zou t wel fijn zijn als die sticker intact was.

gewoon los rukken lukt ook niet, al heb ik dit alleen nog maar voorzichtig geprobeerd

:biertje:

Zijpanelen zitten vast aan de onderplaat. Als je de C van rackoren wilt voorzien schroef je de hele bodemplaat er uit en vervang je deze voor een eentje inclusief rackoren. Als dat zegel vastzit aan de bodemplaat en aan de C zelf, dan moet je die wel verbreken lijkt me.

Zoals ik al zei zitten de zijpanelen vast aan de bodemplaat. Als je de zijpanelen eraf wilt halen, zul je dus de bodemplaat los moeten schroeven.

ah, dan had ik je niet goed begrepen, ik dacht dat ik een nieuwe onderplaat moest regelen waar standaard ook rackoren aan vast zitten.. mja toch maar eens die bodem plaat los maken.. bedankt voor de info

Als je rackoren voor de C wilt hebben, dan heb je ook een andere bodemplaat nodig volgens mij.

De standaard zijkantjes van de C zitten vast aan de bodemplaat. Als je rackoren wilt, zit daar volgens mij ook automatisch een nieuwe bodemplaat bij. Volgens mij kun je niet de standaard bodemplaat eruit schroeven, de zijkantjes verwijderen en dan rackoren er op zetten (van bijvoorbeeld een andere Virus).

Heb net de bodemplaat los gemaakt voor de helft zonder t sticker te scheuren, t lijkt alsof er schroefjes zitten die je van binnen uit kan los draaien om zo die houten panelen los te krijgen, ik ga er morgen ff verder naar kijken..

mocht dit t geval zijn dan maak ik hier zelf wel passende rack oren voor

van de access site :

Typically the kit is sold for $30 USD.

Many users have expressed concern over voiding their warranty by installing rack ears themselves. Access has stated on a number of occasions that breaking the warranty seal for this purpose is perfectly OK and will not void the warranty.

de garantie blijft dus als het om rack oren gaat :geslaagd:

ik wil hem zelf ook in een rack hangen, maar dan hoort er toch ook nog een zwart access virus 1 eenheid 19 inch plaatje boven, waar de kabel stekkers dan achter verdwijnen, (en de uitknop aan en uit ??) daar zie ik niets over, heb dat plaatje wel eens in een rack zien hangen in het studio crib topic.

Origineel geplaatst door nuane
Als je rackoren voor de C wilt hebben, dan heb je ook een andere bodemplaat nodig volgens mij.

De standaard zijkantjes van de C zitten vast aan de bodemplaat. Als je rackoren wilt, zit daar volgens mij ook automatisch een nieuwe bodemplaat bij. Volgens mij kun je niet de standaard bodemplaat eruit schroeven, de zijkantjes verwijderen en dan rackoren er op zetten (van bijvoorbeeld een andere Virus).

Het is gemaakt uit 1 stuk, net als de orginele onder/zijkant;

Attachments

• virus rack ears.jpg
    virus rack ears.jpg
    8,9 KB · Bekeken: 88
:D En daardoor kan je gewoon bij de aan/uit knop:

Attachments

• virus rack ears.jpg
    virus rack ears.jpg
    8,3 KB · Bekeken: 87
Origineel geplaatst door Vizion
Het is gemaakt uit 1 stuk, net als de orginele onder/zijkant;

Niet helemaal. Je kunt de oren zelf wel van die bodemplaat losschroeven, zodat je alleen een bodemplaat overhoudt met minimale zijkantjes.

heb vanavond de houten zijkanten eraf gehaald, je kon ze idd los schroeven van binnenuit en verder zaten ze vast met een streep lijm wat eigenlijk totaal niet werkte en alleen maar viezigheid heeft achter gelaten..

er worden morgen zelf gemaakte rack oren op gezet en daarna komt ie onder een perfecte helling in mn rack te hangen, iig niet zo goed als verticaal zoals je m met de originele oren zou moeten ophangen..

zal morgen ff fototje plaatsen als t klaar is..

De Virus hangt :)

misschien niet al te duidelijk te zien op de foto, maar hij hangt schuin naar achter ongeveer in dezelfde helling als t front van de filterbank, overigens moet ik nog andere jack plugs kopen met een 90 graden hoek erin, vandaar dat de virus en de lexicon nu te laag in t rack hangen

Attachments

• rack-600-800.jpg
    rack-600-800.jpg
    63,6 KB · Bekeken: 86
Back