• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2x tape delay, 1x Rhythm Ace

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Randy

Stamgast
Te koop, zonder cartridges:

Melos Echo Chamber (foto niet van mij)
dc_1.JPG

Review:
http://reviews.harmony-central.com/reviews/Effects/product/Melos/Echo+Chamber/10/1

Kastam SS-101

Geen foto gevonden, zal kijken of ik dat kan regelen. Mooie, half-19" brede rack metalen behuiizing met zware metalen knoppen, ergens tussen 1U en 2U.

Review van de SS-100, is mij onbekend in hoeverre hij verschilt:
http://reviews.harmony-central.com/...t/Kastam+Electronics/SS-100+Echo+Chamber/10/1

En een mooie Rhythm Ace FR-2L, met origineel voetpedaal (foto niet van mij)
fr2l.jpg

Alles is in nette staat, geen losse knoppen of contacten. De echo's heb ik niet uit kunnen proberen daar ik geen tapes erbij heb gekregen. Vanwege de staat verwacht ik geen problemen, maar ik kan dus niets garanderen.

De Rhythm Ace werkt perfekt, met vooral hele diepe kickdrums.

Richtprijzen: €75 voor de Rhythm Ace, €40 elk voor de echo's. Ruilen voor iets leuks kan, PB me maar! :okdan:

Verzenden is mogelijk, tegen vooruitbetaling op rekening, kosten koper.

Schopje.

De Melos staat gereserveerd, en al kijkers maar nog geen kopers voor de Rhythm Ace en Kastam.

Schop.

De Rhythm Ace is gereserveerd. De Melos was gereserveerd, maar ik heb m'n volle inbox wat rigoreus opgeruimt - dus ik weet niet meer door wie! :z Neem even contact op als je hem nog wilt, dan breng ik hem alsnog even langs in Rotterdam.

De Kastam SS-101 staat er nog. Iemand ruilen voor iets leuks, kleins?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back