• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Heftige Pioneer versterker (THX, DTS, Surround)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tonka

Ingeburgerd
Pioneer VSX-909RDS Digital Signal Processor (audio/video multy channel reciever. Waanzinnige versterker. Als een van de weinige versterkers THX en dts gecertificeerd. Dolby Surround, 5.0, 5.1, 7.2, 7.3 theater. Ideaal voor surround studio of Dolby Surround thuisbioscoop. Converter naar alle standaarden: analoog, digitaal, coaxiaal. Nooit gebruikt inclusief boeken. Wegens overcomplete studio te koop. Nieuw: 4.800,- (guldens). Mag weg voor 1.000 Euro. Vaste prijs! In Den Haag op te halen. Bel me op: 06 22553010.

Re: Heftige Pioneer versterker (THX, DTS, Surround)

Nooit gebruikt

:confused::confused::confused:
hoe weet je dan dat die waanzinnig is!, voor hetzelfde geldt doet hij het niet eens 8o)

Dote-ie-'t, of doet-ie-'t niet...

Dote-ie-'t, of doet-ie-'t niet...

hahahahaha,

leuk. kom hem maar proberen dan, dat heb ik ook gedaan.
Oeps... ik heb hem dus 1 keer gebruikt! Oh jee....

da's niet waar...

volgens mij heb ik hem wel 3 keer gebruikt!!!!

Guilty!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back