Ervaringen en meningen winkels?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SynFred

Nieuwkomer
Origineel geplaatst door matt second
Bericht door een moderator:

Kennelijk is het vermelden van de naam van bepaalde winkel genoeg aanleiding om eens lekker ongevraagd allerlei meningen over de winkel te geven.

Graag gewoon antwoord geven op de daadwerkelijke vraag, waarmee de vraagsteller misschien ook bij een andere winkel wat aan heeft.

Ervaringen en menigen over een bepaalde winkel zouden juist belangrijk moeten worden geacht op dit forum. Het wissen van deze informatie door de MOD is mijns inziens niet zo'n goede zet. Dit is geen modereren meer maar censureren.
Ik denk dat hier belangrijke informatie mee wordt onthouden.

Volgens mij heb jij het als kersverse gebruiker drukker met je druk maken over de moderatie alhier. Inmiddels is al meer dan de helft van je berichten besteed aan hoe jij vindt dat wij ons forum moeten inrichten en beheren.

Ga er vanuit dat dit een stuk beleid is dat wij over de jaren heen hebben ontwikkeld na ruime ervaring met dit soort discussies in allerlei threads die vaak bol staan van a) ongefundeerde opinies b) sfeerverpestende opmerkingen en c) een grote mate van offtopic.

Als forumleiding behouden we ons het recht voor om discussies niet toe te staan of te verwijderen als ze beschadigend zijn voor het forum of voor derden.
Heb je een probleem met een persoon of een leverancier, dan is de meest zinvolle actie om dit met deze persoon of leverancier zelf op te lossen. We hebben niet de mogelijkheid en niet de ambitie om scheidsrechtertje te spelen. Dit forum wenst met nadruk nimmer de functie van schandpaal te vervullen.

Kortom, zulks is het beleid, leer er mee te leven. Oh wacht, had ik je dat gisteren ook al niet geadviseerd?
Ik denk dat je veel meer plezier kan hebben op dit forum door lekker over synthjes te praten.

Aangezien mijn vorige bericht ook "verdwenen" is post ik hem opnieuw:

Menigen en ervaringen over winkels blijft belangrijke info. Het is een slechte zaak als een moderator ons dit soor info ontneemt. Los van het antwoordt waar een vraagsteller om vraagt, moet er misschien een nieuwe rubriek op het forum komen met "winkel ervaringen"

Misschien moet je even beter kijken / zoeken voordat je met wilde beschuldigingen komt?
En je berichten plaatsen op de hiervoor bestemde plek, dat houdt het forum bruikbaar en overzichtelijk voor iedereen. Dankjewel! :)

Vertaald:
We hebben geen zin in 'gedoe' met winkels.

Maar goed, pluspunt is dat in het algemeen mensen,groepen afzeiken en grote kans op moderatie oplevert.
Synths afzeiken kan gelukkig nog steeds.

Origineel geplaatst door SynFred
Aangezien mijn vorige bericht ook "verdwenen" is post ik hem opnieuw:

Menigen en ervaringen over winkels blijft belangrijke info. Het is een slechte zaak als een moderator ons dit soor info ontneemt. Los van het antwoordt waar een vraagsteller om vraagt, moet er misschien een nieuwe rubriek op het forum komen met "winkel ervaringen"

Verplaatst is het juiste woord.

Zie hierboven voor een antwoord.
OVerigens zijn de opmerkingen over Feedback verplaatst naar een al lopende thread.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back