Korg PS3200

VlEen

Ouwe rot

Attachments

• b8_1.jpg
    b8_1.jpg
    32,7 KB · Bekeken: 100
Holy smoley... die zie je niet vaak... en dan zo mooi & compleet...
Vergeet niet, een 3200 is behoorlijk uitgebreider / anders dan de 3100... een vintage polyfone modular met memory... wow!

fatt

fatt

dit zijn toch wel mijn "drooooom synthjes...eg
wel raar zon dikke stekker aan voorkant links eruit en rechts er weer in is dat om ze te linken ,..aan elkaar ofsoo...
twee x ps synth aan elkaar ...?

in de ze korgs zitten zelfde filters als de resonator [andersom dus] van mam
drie point resonerend filter met 3x mod in een rackie

mbt de ps serie
de oudere korg sound is anders ,..weet niet precies wat maar t scheurt/bralleden veel meer
kijk naar dv800/korg 770/700s
:okdan: :geslaagd: :eureka:

Attachments

• ps 3200.jpg
    ps 3200.jpg
    25,6 KB · Bekeken: 89
Re: fatt

Re: fatt

Origineel geplaatst door R-ond
wel raar zon dikke stekker aan voorkant links eruit en rechts er weer in is dat om ze te linken ,..aan elkaar ofsoo...
twee x ps synth aan elkaar ...?
Een van de twee poorten is voor de verbindingsstekker tussen het keyboard en de PS zelf. De andere weet ik niet.

Hieronder sta ik zelf op de 3200 te spelen tijdens de Synthforum Meeting 2004. :)

Attachments

• korg@synthmeeting2004.jpg
    korg@synthmeeting2004.jpg
    41,9 KB · Bekeken: 89
Re: Re: fatt

Re: Re: fatt

Origineel geplaatst door Sly Dog
Een van de twee poorten is voor de verbindingsstekker tussen het keyboard en de PS zelf. De andere weet ik niet.
Edit: De rechter is dus voor het keyboard en de linker voor de 'remote controller', waarmee on stage snel patches gekozen kunnen worden.

KorgPS-3200.bmp

KorgPS-3200Remote.JPG

Volgens mij kan men dankzij dit vreemde stekkerverloop het keyboard rechts van de module plaatsen en daardoor comfortabeler met de linkerhand tweaken...

ikhad ook al zo,n idee
dat de keys los tov de synth geplaats kunnen worden ,..
lekker flexibel
maar zo,n remote controller ...?
ik begryp ,..byna ...hoe je patches kan opslaan op een analoog modulair ...maar nog nie helemaal
wel een wijs ding man!

ja had vroeger ,...weet nietmeer welke synth ,...een synth die had ook een opslag mogelijkheid
voor patches d8 ik met een poch card ,...
dus asje een patch had gemaakt stopje er een kaart in ...ff ponsen een de synth on thield aan de kaarten de gaatjes erin wat de stand-patch was

de ps is toch een semi modulair synth alles is hard wired toch?
en met mogelijk om de componenten te patchen ,...

:geslaagd:

Origineel geplaatst door R-ond
ikhad ook al zo,n idee
dat de keys los tov de synth geplaats kunnen worden ,..
lekker flexibel
maar zo,n remote controller ...?
ik begryp ,..byna ...hoe je patches kan opslaan op een analoog modulair ...maar nog nie helemaal
wel een wijs ding man!

ja had vroeger ,...weet nietmeer welke synth ,...een synth die had ook een opslag mogelijkheid
voor patches d8 ik met een poch card ,...
dus asje een patch had gemaakt stopje er een kaart in ...ff ponsen een de synth on thield aan de kaarten de gaatjes erin wat de stand-patch was

de ps is toch een semi modulair synth alles is hard wired toch?
en met mogelijk om de componenten te patchen ,...

:geslaagd:

Als ik er naar kijk dan zou ik ook zeggen dat het een semi modular is. Hij heeft zo wijnig patch points. Als je b.v. naar een MS 50 kijkt die heeft er veel meer.

Back