Kommando 6 avond: 9 sept Amsterdam

Headroom11

Ingeburgerd
flyer_small.jpg

Headroom presents:

Live:
Beta Evers
C. Kent
Orgue Electronique

DJ:
Signograph
Dirty D.is.ko

Visuals:
Dark Shots

OT301, overtoom 301 Amsterdam (http://squat.net/overtoom301/ )
7,50 euro
21:00 - 03:00

powered by Headroom, Simulacron, Welt Am Draht & Kommando 6

koel, ik kom ook wel langs, tis hier om de hoek. ot301 is vaak wel een ok plek, hopelijk is het soundsystem dit keer ook weer een beetje in z'n element ;)

chilllll

chilllll

idd waar is die andere topic ,..
ben nie eg bekend met die ander artists ,..maar wil orgue wels horen/zien,

en de ot is en erg ok plekie ...vindt ik ,..
:halleluja

Attachments

• biene04.gif
    biene04.gif
    13,2 KB · Bekeken: 121
nou ja, die van mij ging meer over de gig in tilburg met beta evers, ra-x, stel-r en zaxxon.. daarin kwam ook de info over dit feestje in amsterdam.. mag wel wat aandacht krijgen dit feestje dacht ik zo. ik ga sowieso naar allebei :okdan:

Het begint om 21.00 uur.

Een echt timetable is er niet, maar de volgorde is waarschijnlijk zo:

Dirty D.is.ko
Dark Shots DVD showing with sound
C. kent live (right after dvd showing)
Orgue electronique live
Beta Evers live
Signograph

Om 3.00 is het officiele eind, maar goed... je weet hoe dat gaat.

Laatst gewijzigd:
Re: chilllll

Re: chilllll

Origineel geplaatst door R-ond
idd waar is die andere topic ,..
ben nie eg bekend met die ander artists ,..maar wil orgue wels horen/zien,

en de ot is en erg ok plekie ...vindt ik ,..

electro/wave
Beta Evers, de vrouw achter het Duitse label Kommando 6 brengt tijdens deze live-act al haar bekende tracks ten tonele. Deze donkere wave/electro bestaat uit ruige basslines, pompende beats en dat wordt verrijkt met haar geweldige stem! Duisterheid zal overheersen. Beta Evers is een bekende naam in het underground kraakcircuit.

C.kent is vooral ruig... verwacht harde snares en duitse vocals :okdan:

Signograph zal gewoon electro draaien.. waarschijnlijk wel donker en grof.. maar dat weer ik ook niet zeker

Dirty D.is.ko
Dark Shots DVD showing with sound
C. kent live (right after dvd showing)
Orgue electronique live
Beta Evers live
Signograph

ziet er goed uit..

gisteren in tilburg was het weer erg vet! beta evers nu voor de 2e keer gehoord.. en gewoon geen enkele de zelfde track als in parijs.. en allebei de set waren knallen. ben benieuwd

Origineel geplaatst door sander
Gave set zeg!!

zo zeer zeker zeg! echt blij dat ik er bij was.. ze staat er ook zeer overtuigend bij en af en toe zo naar het plafond starend en een lekkere stem. en gisteren speelde ze dus allemaal andere tracks. zelfs tracks die niet uitzijn gebracht.. je zou voor de grap ook even Umwelt Live op www.play.fm moeten luisteren.. zijn eerste live-act ooit en hoe!? zeer heftig..

en ik net besloten om vanavond er niet bij te zijn aangezien ik morgen een bbq hier heb en nog te veel gedaan moet worden. en het begint vanavond al zo vroeg.. maarja misschien dat ik me nog bedenk

goede stuff vanavond, chinetti's set was erg nice, beta evers was ook opper-sleaze-ghetto-funk & signograph draaide erg skilled, goeie set was dat! 't was alleen een beetje vroeg afgelopen.. overall: nice! :okdan:

ooooooo

ooooooo

Origineel geplaatst door PlE
op www.play.fm staat haar parijs set.. opend met Confusion ep die op creme is uitgebracht..

vettuh platen ben u by nr 3 geloofk ,..downtempo datwel ,..dikkesoundjes
doe em een beetje denken aan radioactive man optereden ,...by i-funk

jammer adt iknie was moiest mn nieuwe axje ophalen ,...
[gaat niet dooor mn vervoer is lammm grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr]
ff frust uiten onder genot van play mixie ,...hehe

Origineel geplaatst door ez`
goede stuff vanavond, chinetti's set was erg nice, beta evers was ook opper-sleaze-ghetto-funk & signograph draaide erg skilled, goeie set was dat! 't was alleen een beetje vroeg afgelopen.. overall: nice! :okdan:

we zijn uiteindelijk nog tot 5 uur ofzo doorgegaan volgens mij, maar pas nadat de mensen van de Overtoom een aantal mensen hadden weggewerkt zodat het wat rustiger werd. officieel moet het nl wel gewoon om 3 uur dicht...

Back