deur van studio

Rockwell

Stamgast
Hi,

ik ga een nieuwe studio bouwen en vroeg mij af welke deur ik hierin moet plaatsten (ruimte is 5X4). Ik wil flink te keer gaan, qua beats, dus dat kan wel wat geluidsoverlast opleveren.Of moet ik een dubbele deur overwegen?

Bedankt voor je advies!

Rockwell

Ik zou voor de kamer in een kamer construktie gaan...en dan heb je zeker 2 deuren nodig....zoniet, hoe dikker/massiever de betere issolatie.....of rondom matrassen tegen de muur/deur lijmen!! krijg je gelijk een gezellige issoleercel-sfeer:okdan:

en je kan gelijk lekker pogo'en tegen je deur op :okdan:

btw.. check de topic eens van studio in aanbouw van de voorman

Tsja, je isolatie is zo goed als de zwakste schakel. Oftewel, begin je met de deur is er wel weer wat anders... Verdiep je eens in massa-veer-massa constructies via de zoekmachine. Alleen een dubbele deur zal niet voldoende zijn, de trillingen gaan via een andere weg wel weer naar de overige ruimtes.

ik denk inderdaad dat een zwevende ruimte inclusief dubbele deur de beste oplossing is.
Ik heb dit momenteel in mijn kelder zo en heb nooit problemen gehad met de buren, dus t zal wel redelijk goed werken zekers?

Blijft een moeilijke bedoeling vind ik, zware theorieën en een hoop chinees voor me...

Back