new release Mark August op Curle Recordings

Dit is wel strakke shit hoor de a kant is lekker maar de b kant damn daar zit wel een lekkere opbouw in dat ik zeg poeh dat past in een heerlijk opbouwende set. Top man!

Thanx peepz!

Ja de genoemde aandacht (en daardoor interesse van bepaalde labels) gaat niet in de koude kleren zitten

en we douwen lekker door!

:)

Super goede productie Mark! Goed gekozen naam want een heerlijke warme sound! ;) Hij wordt trouwens ook volop door Sasha gedraaid, super kick! Ook grote fan van Aki (wist niet dat hij hier aan meegeholpen had) 'It Is Not Now Either' 1 van de betere platen van het jaar! 8)
'Sylvia Saint' vind ik trouwens ook erg lekker :P ;) Keep up the good work, ben benieuwd naar je nieuwe dingen!
Cheers! :okdan:

Thanx man.appreciated;
ja dat van sasha had ik ook al gehoord, inmiddels ook in de lijst van misskittin en tiefschwarz :)
tis trouwens geen samenwerking tussen aki en mij; hij heeft de a-kant van die release; ik de b.
Zijn nieuwe op mezzotinto is ongeloofelijk ja; wat een plaat!
Komen nog een paar mooie dingen aan; maar dat zal ik tegen die tijd zeker melden.
thanx for the support!

Owja stom van me zie nu dat hij de a-kant heeft, niks geen samenwerking, hehe :) Anywayz zeker het aanschaffen waard vooral om de b-kant 8)

Back