New Here. 1e vraag: Korg MS20 + Controller.

Mitch Lowen

Ingeburgerd
New Here. Cool Forum.

Mijn 1e vraag:

Sta op het punt een Korg Legacy Pack (MS20 soft synth + MS20 replica controller) te kopen.
Begrijp van een review dat om de synth permanent te kunnen gebruiken je een 'registratie code' moet verkrijgen op de site van Korg. Mijn vraag:

Op de PC in de studio heb ik geen toegang tot Internet. Kan ik gewoon op een PC met internet de code verkrijgen en die gebruiken op de PC in de studio?

Misschien is het voor de hand liggend dat het kan, maar als het niet kan heeft het geen nu om dat pack te kopen.

Cool 2 b here!

Origineel geplaatst door mv30
dat kan, gewoon code opschrijven dan.

grts
rj

OK thanx!! Nog 2 vragen en dan bestel ik haha.

Ik gebruik de knobs op de controller voor realtime veranderingen van het geluid, maar gebruik een midi-keyboard als controller (dus voor daadwerkelijk inspelen).

1) De MS20 synth zal werken in Logic Platinum 5.5 (althans ik ga er van uit dat dat gewoon werkt?).

2) Mijn PC: Pentium 4 Intel Dual Core 2 Ghz met 2Gb werkgeheugen. Mijn geluidskaart: E-Mu 1212m of 1820m. Zal ik last hebben van Latency?

Ff wat anders. Let op dat je de hele legacy collection krijgt enniet alleen de MS20 controller met de MS20 software.
Er zijn weleens leveranciers die je dan alleen die MS20contr. + MS20 software verkopen ipv de hele legacy collection. Dus met Wavestation, M1 en polysix en (MS20)

Er zijn namelijk pakketten geweest die alleen dat ms20 verhaal deden. Maar voor 2 tientjes meer heb je de rest er ook bij. Lijkt mij beter

;)

verplaatst van hardware naar software meneer. :dubbel: nee grapje suc6 met kopen

was het nou gedegradeerd of ge-upt haha *discusie*

Origineel geplaatst door Mitch Lowen
Verplaatst naar??
Je had de thread in een ander subforum gepost. Ik heb 'm naar 'soft synths' verplaatst, zodat 't forum een beetje netjes blijft, en dingen makkelijk terug te vinden zijn.

Origineel geplaatst door Mitch Lowen
OK thanx!! Nog 2 vragen en dan bestel ik haha.

Ik gebruik de knobs op de controller voor realtime veranderingen van het geluid, maar gebruik een midi-keyboard als controller (dus voor daadwerkelijk inspelen).

1) De MS20 synth zal werken in Logic Platinum 5.5 (althans ik ga er van uit dat dat gewoon werkt?).

2) Mijn PC: Pentium 4 Intel Dual Core 2 Ghz met 2Gb werkgeheugen. Mijn geluidskaart: E-Mu 1212m of 1820m. Zal ik last hebben van Latency?

Ik heb hem sinds kort ook en als Logic vst's ondersteunt dan werkt hij ook. Op mijn G4 Apple werkt het, dan werkt het zeker op jouw dual core machine. Mits je natuurlijk de juiste drivers hebt geinstalleerd.

aangezien logic 5.5(.1) nogal oud is inmiddles zou k er niet vanuit gaan dat nieuwe vsti's zonder meer werken..niet altijd

Hmmmzzz op mijn nep-Apple werkt het dus niet als plug in voor Garageband. In Logic doet hij het weer wel, vreemd.

Back