[track] J.M - Dawn ((moby-like track))

hi. Heb je track gedownload...klinkt inderdaad erg naar Moby haha. Om heel eerlijk te zijn vond ik het een beetje saai (wel relaxed..dat dan weer wel!). Ik zat halverwege bijna te smeken voor een paar andere akkoordjes, die komen pas heel erg aan het eind...die zou ik dus als middensectie gebruiken!

Verder heeft de track gewoon te weinig spanningsopbouw: drums en strings(erg mooi! wat gebruik je daarvoor?) blijven veel hetzelfde en je pianolijn is wat 'inconcreet'. Misschien gaat ie leven als je met mooie multitap delays gaat werken, dat klinkt vaak goed als je spaarzaam blijft met de noten. Je komt misschien ook weg met een redelijk constante drumloop, als je dan maar veel aan temposync effecten enzo erin legt, of de drums stillegt.

hohoho niet teveel mopperen...de groove vind ik lekker en als jamtrack zou ik er een avond lang overheen kunnen doedelen...en ik denk dat jij dat ook moet doen...heeft potentieel...

Heel heeel heeeel heeeel erg bedankt. Van die accoorden zat ik ook al aan te denken ja:) Als je me nog even zou willen uitleggen wat multitap delays zijn zou ik je al helemaal dankbaar zijn:D

edit:

strings komen uit sytrus BTW, en de drums zijn samples uit fl :engel:

Compliment,zeker het begin.Ik vind strings komt te fel opzetten,en ik zou vooral een andere klank van een piano met delay putten.:okdan:

Je had gelijk, ik heb de strings nou in laten faden, klinkt idd beter:D

multitap delay betekent een echo, waarbij je een aantal echo's met verschillende echo-tijden over elkaar heenlegt. Sorry, ik wilde niet te kritisch klinken hoor, ik denk echt dat je er wat goeds van kan maken, het fundament heb je, nu komt het aankleden :D

Oke thanks, ik ben druk bezig =D

Back