Interne SCSI drive voor ESI2000

Status
Please reply by conversation.
Hoe groot mag de harddisk zijn?

Bedoel je qua afmeting of de capaciteit.

Als ik in de handleiding kijk naar de lijst met compatible drives dan zie ik maximale capaciteit staan van 4.1 Gb. (maar die lijst is van 1995!!) Eerlijk gezegd weet ik niet wat max is. Op zich maakt me dat ook niet zoveel uit.

Mijn probleem is op het moment alsvolgt: Ik heb voor m'n ESI2000 zowel een externe zip drive als een CD-rom (SCSI). Wanneer ik live ga spelen moet alles in een 19" Flightcase. Die zipdrive is onhandig omdat hij 1HE nodig heeft, terwijl hij toch erg klein is. Bovendien moet er dan weer een extra transformator is, extra SCSI kabel. Kortom Niet handig!

Een interne Drive zou e.e.a een stuk praktischer maken...

O, ik lees net op hun website hetvolgende:

EOS 4.0 series supports a max 18Gb drive (EOS 3 and below support a max 9Gb) please consider that the sampler can provide a maximum 1.7 amps / 12 volt for an internal hard drive (IDE or SCSI). If the drive requires more power you would not be able to install in internally (*drive power specs are provided by the manufacturer of the drive).

Ik heb EOS 3.02... dus max 9Gb. Ga ook nog even zoeken of ik een update naar EOS 4.0 kan vinden...

harddisk

hmmz kan niet wijzigen, trap ik elke keer weer in hier.

Status
Please reply by conversation.
Back