Robo Dock 2006

trouwens wie zei dat lssen & vrouwen niet samen gingen ,..
Volgens mij heeft niemand dat in deze thread beweerd. Er zijn zeker vrouwen die goed zijn met techniek. Je moet alleen meestal wel goed zoeken.

Dat vind ik oprecht jammer maar het is niet anders. Bij alle bedrijfjes waar ik de afgelopen jaren heb ik gewerkt heb ik maar 1 keer een vrouw die in de werkplaats werkte gezien, en een paar in opleiding op een technische HBO. Net zoals je maar weinig vrouwen met synthesizers bezig ziet. Het gebeurt wel maar het grootste gedeelte van de mensen hier zijn toch gewoon van het mannelijk geslacht. Ook dat betekent niet dat vrouwen niet met synthesizers om kunnen gaan, het gebeurt gewoon minder vaak dat ze er aan beginnen.

In onze maatschappij worden vrouwen nu eenmaal niet gestimuleerd om met techniek bezig te zijn.

Trouwens, op die foto is niet te zien of er gelast wordt.

Origineel geplaatst door The Headacher
Volgens mij heeft niemand dat in deze thread beweerd. Er zijn zeker vrouwen die goed zijn met techniek. Je moet alleen meestal wel goed zoeken.
gelijk ; idd beter zoeken

Net zoals je maar weinig vrouwen met synthesizers bezig ziet. Het gebeurt wel maar het grootste gedeelte van de mensen hier zijn toch gewoon van het mannelijk geslacht. Ook dat betekent niet dat vrouwen niet met synthesizers om kunnen gaan, het gebeurt gewoon minder vaak dat ze er aan beginnen.
das waar net zoiets als byna iedereen waar ik de laatste tyd ["handeltje mee dreef "DENNIS ...heet ook zoiets toevalligs ,
en idd waar zijn die vrouwen die konppen weten te waarderen ,...?
inmn "freak"tyd waren dr zat chickie djs ,...maar muziek maken [zijn ze toch allemal stiekum blond!!!???!!!]

In onze maatschappij worden vrouwen nu eenmaal niet gestimuleerd om met techniek bezig te zijn. [quote ]
niet helemaal mee eens ...? er zijn geloof ik zat bane waar ze vrouwen ambieeeren ,...ipv manne
waarom [ik weet t wel ]
minder ziekte verzuim op t werk
kijk maars naar de "office "

Trouwens, op die foto is niet te zien of er gelast wordt.
kzal maar nie verder verklappen maar kzag hoedie bar...in elkaar werdt gelast door ...dames!

dat je voor grote groepen ... laat ik maar fraaie dames zeggen , niet naar kraakfeesten moet gaan.

Een onevenwichtige man/vrouw verhouding op tekno/kraakfeesten is mij nog nooit opgevallen, en fraaiheid is persoonlijk.

Mischien dat ze zich niet in grote groepen bewegen maar opgaan in de menigte. :luv: 8D

ik ben vrijdag geweest (kon zaterdag niet) maar er was niet veel aan vond ik. Ok die EMP was leuk om even naar te kijken, maar na 12 uur stroomde het gewoon compleet leeg :erm:
Misschien volgende keer dan maar op zaterdag gaan...

smaak

smaak

asje t verschil ziet
reken sommetje
wat je overhoud op zondag-morguh
trek daar dan de overblijfselen van zaterdag morguh af ,...rest = verschil
dat maakt t m net snapje t verschil
smaak verschilt ook...jaah
ik zie ook liever deze dan de rood/wit gestreepte...
heb je keuze
jaa volgend jaar op zaterdag dus en niet soo type-O-neg.
[kwas r vrijdag ook niet maar ,...kan noooooit sooo erg zijn ,...t verschil that is

Attachments

• 2.jpg
    2.jpg
    6,6 KB · Bekeken: 96
Back