Nou bijzonder is 'ie best wel, de CZ101. In de zin dat het echt een gaaf ding is Deze is helemaal bijzonder, want hij heeft een cartridge, die zijn erg zeldzaam en kunnen los al aardig wat eurotjes opleveren. Maar dan nog, 650 euro is echt veels teveel. Stel dat dat ding in perfecte staat is, dan nog zou 300 - 350 euro maar de maximale prijs mogen zijn, vind ik...
Origineel geplaatst door etaoin Een echte "sintercheizer"
Origineel geplaatst door Chinetti Nou bijzonder is 'ie best wel, de CZ101. In de zin dat het echt een gaaf ding is Deze is helemaal bijzonder, want hij heeft een cartridge, die zijn erg zeldzaam en kunnen los al aardig wat eurotjes opleveren. Maar dan nog, 650 euro is echt veels teveel. Stel dat dat ding in perfecte staat is, dan nog zou 300 - 350 euro maar de maximale prijs mogen zijn, vind ik...
wow 300 euro vind ik echt al mad veel voor een 101 (maar ja wie ben ik) ik zou er graag eentje willen. maar 100 euro lijkt me toch wel een eerlijkere prijs. of heb ik het nou zo mis????
Origineel geplaatst door CptCRxCK wow 300 euro vind ik echt al mad veel voor een 101 (maar ja wie ben ik) ik zou er graag eentje willen. maar 100 euro lijkt me toch wel een eerlijkere prijs. of heb ik het nou zo mis????
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.