• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Oberheim DPX-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cuba7000

Ouwe rot
Oberheim dpx-1 sample player van s900 prophet200(2) en ensoniq mirage en de emulator 2.. heeft dezelfde ssm filters aan boord

en klint ook dik, zitten floppies bij zowel drums als sounds mischien een leuk alternatief voor emu sp1200 sp12 aangezien die gebaseerd zijn op de Emulator 2 en de dpx1 ook weer,ik heb ze nooit naast elkaar gehoord.......

ik ga ruimen ,doe al mijn drums nu met een mpc, ik heb 2 dpx,en staan 75 euro per stuk ik heb ook een SCI prophet 200(2) te koop

leuk setje met een dpx1 link info http://www.emulatorarchive.com/Samplers/DPX1Overview/dpx1overview.html

Attachments

• dpx1.jpg
    dpx1.jpg
    14,2 KB · Bekeken: 147
>>>>>> op allebei zitten de 8 oupout exp en laatste OS !!!, als je BV een pgm in je s900 hebt met meerder outpouts leest hij die gewoon

leest geeen s950

niet helenaal maar toch mischien wel... een sp1200 in een rack...moet niet gekker worden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back