"Artiesten" die verboden zouden moeten worden...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bass

Gepokt en gemazeld
Effe een persoonlijk Puke-lijstje...:

..DJ Jean
DJ Boozywoozy
Mental Theo
Parla & Pardoux
Gigi dÁgostino
Jan Wayne
..bijna alles met DJ ervoor..
Las Ketchup
Atomic kitten
...

Argh als ik deze hoor/zie word ik echt treurig..

=( :kont:

.Dit is puur SUBJECTIEVE mening en ik wil niemand voor zn hoofd stoten...

....het is zomaar een greep uit de Top 100....

Dit zijn wel de mensen die echt de goedkope baggerhouse maken die vooral door kids van 8-14 jaar wordt gekocht. Was ik vroeger ook helemaal te gek van, alleen heette het toen 2 unlimited, Maxx en Haddaway ed.

Overigens vindt ik DJ JEAN wel goed, zijn muziek is wel redelijk origineel en niet helemaal commercieel uitgebuit.

Re: "Artiesten" die verboden zouden moeten worden...

Origineel geplaatst door Bass
..DJ Jean
DJ Boozywoozy
Mental Theo
Parla & Pardoux
Gigi dÁgostino
Jan Wayne
..bijna alles met DJ ervoor..
Las Ketchup
Atomic kitten
...

Ik begrijp iets niet van deze bovenstaande mensen, niemand schijnt ze goed te vinden en toch staan ze in de top 40:confused: :confused:

Maar goed ze hebben het in ieder geval verder geschopt dan de gemiddelde DSFer.. Wat doen we toch fout??:D

Hmm, die Agostino gast had wel een nummer op de radio die erg aanstekelijk was.

Ik zou persoonlijk liever iemand als Tietneh Spiers wegstemmen. Misschien mezelf wel...

Bobby Mc Ferrin is héél cool, maar die heeft geen synthesizer in z'n muziek dacht ik ;) Hij is zelf wel een fantastische blokfluitbasgitaarpiano-instrument...

als je iets niet wilt horen dan moet je er niet naar luisteren en er verder niet over klagen

hey hey hey jongs jullie vergeten 1 ding deze mensen mogen geen artiest heten... verder zijn jullie die stakkers van Gabbertje vergeten en Gabber Piet mag ook het riool in... Zo zijn er nog veel meer die de electronische muziek door de prut hebben getrokken... BAH

als deze personen zo ontzettend slecht zijn, waarom verdienen ze dan een thread op het schoonste forum van nederland?

ik denk omdat de persoon die deze is begonnen, stiekem toch een fan van ze is ;)

...ha ha..

Eeeh..nou ja niet echt...ik dacht dat er allang wel een slechte muziek thread was aangezien ik nieuw ben ho ho..

Origineel geplaatst door Bass
........ik dacht dat er allang wel een slechte muziek thread was aangezien ik nieuw ben ho ho..

You made your point. Je bent nieuw en wil gewoon even lekker klagen over succesvolle collega's.

Misschien ligt het wel niet aan de artiesten, maar aan de mensen die deze muziek kopen? De 'artiesten' voorzien alleen in een behoefte.

Helaas wonen we in een democratie waarin 'de massa bepaalt.' Zie maar aan de recente ontwikkelingen in de politiek. ;)
Ik heb wel eens poging gedaan om 'baas van Nederland' te worden, maar ik kreeg maar weinig steun. Ik had het dan wel geweten met alle britney's, backdoor boys en de vertolkers van het nederlands levenslied.* ;) :P

*Niet serieus bedoelt, ik vind dat plaatje van Junior Senior wat nu in de top40 staat ook retecool.

Origineel geplaatst door matt second
als je iets niet wilt horen dan moet je er niet naar luisteren en er verder niet over klagen

JUIST MATT!

Wéér zo´n zinloze discussie! Er zijn talloze artiesten waar ik totaal niks mee heb maar dat betekent niet dat ze respect verdienen zoals ieder ander mens!

Eric

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back