• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Allround synthje gezocht

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rambotics2000

Stamgast
Pff, al twee keer op de verkeerde wijze geplaatst, vandaar dat het niet verschijnt! Anyway: Ik zoek voor iemand een all round synthje, van het soort dat de gemiddelde knoppendraaier op dit forum enkele jaren geleden heeft aangeschaft en nu weinig meer gebruikt of in een hoek stof heeft staan happen. Zoiets als een Roland JV80, Korg X5D of 01/w, Alesis QS6 of iets dergelijks, andere kandidaten kan ik niet zo snel opkomen, maar hou mij aanbevolen. Mag niet de hoofdprijs kosten, dus een uitgebouwde Triton of K2600 valt buiten de boot. Met een enigszins behoorljke piano aan boord. Misschien help ik je wel af van een apparaat dat je nauwelijks meer gebruikt, kom maar op met de aanbiedingen!

Ik heb misschien wel wat leuks voor 'm. Ik heb een CS1X van yamaha in goede staat staan. Mag weg voor zo'n 300 euro. Is een leuke synth met van alles wat geluiden.

Tja, die XG geluiden. Leuk, maar niet echt bruikbaar zeg ik heel eerlijk. Misschien goed te gebruiken voor de gemiddelde bruiloft-entertainer, maar niet echt professioneel te gebruiken. Nee, gebruik die CS1X nou gewoon alleen in performancemode, dan klnikt ie gewoon lekker.8)

Ik weet niet hoeveel hij uit wil geven, maar kijk anders naar een Roland RS5 of zoas je al aangaf, de X5. Ik raad je dan wel aan om voor de "X5D" te gaan. Deze heeft meer klanken en 64 ipv 32 stemmen. Volgens mij kost deze nu nieuw iets van 450 euro of minder. Ik ben er zelf mee begonnen. Het pitchbend wiel wil overigens erg snel speling vertonen rond het middelpunt. Is niet zo lekker werken imho.

Hmmm.. ik heb nog wel een GEM WS2II keyboard. Zit boordevol met allerlei normale klanken

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back