Knoppen Nordrack3 reageren niet in Cubase

Ik kan iets niet vinden in m'n handleiding. Zodra ik Cubase SX aanzet, kan ik alleen nog maar presets kiezen op de Nordrack3. Het editten lukt niet meer. Ik kan alleen de parameters in Cubase zelf trekken, wat niet de bedoeling kan zijn :confused:

Kan iemand mij verder helpen voor ik m'n handleiding door de plee spoel, zucht... M'n Voicegreet nr. 3 moet af =(

Hij moet op local off staan. Dan reageren de knoppen niet zolang hij de midi die hij uitstuurt niet ook weer binnen krijgt. Dus je moet in cubase het juiste kanaal geselecteerd hebben, en je moet zorgen dat controller data door cubase 'thru' gestuurd wordt. Je kan controller data filteren maar dat wil je dus niet. En je moet zorgen dat de NR3 als input device geselecteerd staat. Ik weet niet hoe dat gaat op sx en op pc. Op cubase 5.1 mac had ik eerst even hetzelfde probleem. Instellingen goed gezet, autoload opnieuw gesaved, niets aan de hand.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst trouwens!

Hij staat al op local off, maar ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Ik neem aan dat het net als m'n keys werkt. Ga gelijk weer even rommelen met goede moed!!! :)

Bedankt, ben er heel blij mee en wil ook nog wel een Filterbank haha... Maar goed, ik moet in November eerst naar Hongkong voor een balletvoorstelling (duh ;))

---
edit: en jahoor, je had gelijk... Wat een synth-held ben je toch :halleluja

Back