Sjuz!

Sjuz

Ingeburgerd
:D Hallo..

Ik zal me even voorstellen! Ik ben justin (Sjuz mag ook :biertje: ), net 20 jaar geworden en kom uit Oud-Beijerland (dat is net onder Rottedam). Ik zit nog op school en doe de opleiding Audiovisueel-Technicus, wat ik hierna wil gaan doen ben ik nog niet helemaal over uit :P .
Verder ben ik eigenlijk al langere tijd bezig geweest met Dj'n heb daar ook wat spulletjes voor aangeschaft toen.

(voor de gene die intresse hebben wat ;) ):
2x Cdj100s + Djx700 tafeltje in een kistje
EFX500 effector
en nog wat dingetjes..

Maar tegenwoordig doe ik het draaien eigenlijk steeds minder, en is mijn intresse steeds meer de kant van het produceren van eigen nummertjes toe gegaan, en ben mij daar dus is in gaan verdiepen hoe dat een beetje in elkaar zit allemaal. En sinds binnekort in aanraking gekomen met prog's als Cubase3SX (ik werk namelijk op een Pc (nieuwe laptop) :bekdicht: haha, had liever een Mac hebben staan als ik sommige dingen lees hier en daar) en een berg VSTi's en wat andere plugins. Ik ben dus nog veel aan het proberen en uitvinden hoe en wat! Maar het is zeker gaaf om te doen en de mogelijkheden lijken wel oneindig...

Ik hoop dat ik hier nog een hoop kan leren op opsteken van de mensen met de ervaring hier 8~

Als jullie verders nog vragen hebben dan Hoor ik het wel! ;)

Groetjes Sjuz! :doei:

Laatst gewijzigd:
ff een soundje

ff een soundje

Ben trouwens even aan et prutsen geweest met wat VSTi's... hier et Trance soundje wat ik er uit heb gekregen.. :P

Attachments

• trancemelojus2-01.mp3
    862,1 KB · Bekeken: 83
Laatst gewijzigd:
hallo%20-%20poes.gif

Hey

Welkom hier opt forum :)

Goeie patch, met het melodietje van Airscape's Sosei he? 8)

ghehe klopt ja ;)..

Tis nog simpel maarja beetj ontdekken hier en daar wat er allemaal mogelijk is!

binnekort denk ik maar is proberen een eigen trackje in elkaar te frommelen :D

Back