• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Access Virus C - Rack - OS 6.5

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DirtRider

Ingeburgerd
Hi,

Wegens tijdsgebrek moet ik met pijn in mijn hart mijn Access Virus C verkopen...
Deze schitterende synth gebruik ik amper en dat is toch een beetje zonde, dus ik hoop dat iemand anders er gelukkig mee kan gemaakt worden.

De synth komt met rack mount kit, originele baseplate, alle handleidingen (origineel), adapter, howard scarr boekske, CD's enz.
Perfecte staat, bijna nieuw, en steeds in rookvrije ruimte gebruikt (ik ben niet-roker!)

Iedereen kent de Virus C wel... :)
Ik ga niks anders kopen (dus ook geen TI) want zoals eerder gezegd -> no time

Prijs, vast, 900 euro (geen discussies)

Hij staat niet in de weg dus het is niet dat ik geld nodig heb...

Wordt NIET verzonden, af te halen in België (indien te ver dan kunnen we wel iets regelen).

Meer info via PB

Dank u!

Nog steeds te koop uiteraard...

Doe een deftig bod... deftig, dus kom niet af met een bod onder de 700 euro 8D

Foto voor de liefhebbers:

ACV1.jpg

ACV2.jpg

Speciale weekend aanbieding, enkel voor 4/11 of 5/11

800 euro!

Midi Kabeltjes, Audio Kabels enz incluis!

Wordt wel niet verzonden (ik wil niet dat Postman Pat er mee gaat lopen ;-)

Omdat ik binnenkort op reis vertrek:

Nu tijdelijk 750 euro

PB voor meer info!

... nog steeds te koop, de vorige koper heeft niks meer van zich laten horen :confused:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back