5 drehbanks

TraiZor

Ouwe rot
[ik heb deze vraag ook al ergens anders gesteld, maar krijg niet echt antwoord. Misschien dat jullie wat weten. Kheb et niet vertaald maar dat is geen probleem hoop ik]

If I go control all my vst's + effects with hardware, I have to have control over 305 knobs. 5 drehbanks is most likely the best choice for me, but is it technically possible? Ie. there are only 128 cc's for one channel.
Or will there be any latency problems due to linking 5 drehbanks and a midi keyboard?

je kan in principe toch alle 5 drehbanks op een ander midi kanaal hun gegevens laten versturen?
dan lijkt dat op zich geen probleem.

Orgineel geplaatst door Boost303
Of een kenton studio freak kopen waar je met een draai aan de knop elke keer weer andere instellen per 16 feders hebt

Dan moet je met presets gaan kloten en krijg je dat van die verspringende waardes. Oplossing daarop zijn gemotorizeerde - door vsti aangestuurde waardes - knoppen hebben. Of gewoon alle knoppen hebben. Dat eerste kan (nog) niet voor alles, maar dat laatste dus wel.

Maar ja... om voor 4000 gulden aan knoppen te kopen die niet meer doen dan wat midi verzenden vind ik ook weer wat overdreven...

Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

wil ik graag weten wat je met 5 drehbanks moet...

-C-

En dan nog beweren sommige mensen dat een software setup minder ruimte inneemt? :confused:

Back