Alweer een freak!

Beepr

Lekker lang lid
Hallo mannen, na een tijdje "lurken" meld ik me ook maar eens aan. "Beepr" is de naam...al een tijdje fulltime producer onder verschillende namen en projecten, waarvan "Critical Mass" sommigen van de oude garde nog wel wat zal zeggen. Ook "Mindwalkers", "Children of Roswell" en "Beep'r" zijn van mijn hand. Het ziet er erg gezellig uit hierzo, vriendelijke mensen die lekker over apparaatjes beppen...
Misschien kan ik dan ook nog wat zinnigs bijdragen op m'n ouwe dag..hehe!:D

Rave the City.. Critical Mass Live in de Rijnhal, toch? Of begin ik nu ook heel erg oud te worden? Welkom iig !

critical mass...die ken ik nog, dat wijf met die ehm grote.....handen

welkom!

Nou Charly Lownoise op het forum en het feest is compleet :D

Welkom!

Welkom. Trouwens, was jij toevallig niet tevens de mc van de liveact ? Ik heb nog een mysteryland cd liggen waar echt het hele optreden verpest wordt door het geschreeuw van hem. Maar goed, welkom, welkom. No hard feelings !8o)

Hoi Niels..ik was niet de mc, alleen de producer/componist herriemaker figuur op de achtergrond. Bedankt voor het warme onthaal tot nu toe allemaal!

"Critical Mass" oude garde? Zo lang geleden is het nog niet! Kan die top40 hitjes nog herinneren hoor;) (ben18 )

Welkom! anyway

Welkom!

Zo langzaam aan zit heel synthesizend NL op het forum geloof ik, geweldig!

en idd, Theo, waar blijft hij. Waarom wil iemand op tv als er het synthforum is :D

Back