• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland SP303 te ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Roel_en_Sam

Ouwe rot
Ik wil de Roland SP303 ruilen tegen een midi interface 8×8 rond dezelfde prijsklasse. Of ik wil hem ruilen tegen een Nord Micro Modular.
Als je zelf nog een ander voorstel hebt moet je het zeggen!
Ik doe hem namelijk weg omdat ik bij de aankoop mijn eigen niet goed had laten inlichten (dom). Ze zeiden dat hij voor studio gebruik is, maar ik vind het meer voor een DJ, dan is het wel fijn ding. Hij is weinig gebruikt en ik heb hem in de zomervakantie gekocht, ik heb de koopakte ook nog als je het niet gelooft, want dat kan ik me voorstellen. Er is in die tijd voor wat meer geld hetzelfde apparaat maar met een lcd scherm uitgekomen. Maar ja die word niet gerolen, jammer hè . Je kunt niet alles hebben.

sp303shop.jpg

Om er even een antwoordje in te gooien zoals je zelf hier de hele marktplaats loopt te verzieken : ik geef er een halve eurocent voor of ik wil hem ruilen tegen iets wat ik net op het toilet heb achter gelaten...

mike> hou t netjes en ontopic alstublieft

Sorry, maar ze waren allemaal serieus behalve die van dat geeltje.. maar dat is toch niet zo erg...
Maar in iedergeval dit is gewoon serieus bedoelt en die andere ook.

Je vraagt of iemand hem wil ruilen tegen een midi interface of micro modular, en dan dacht je dat het je nog ging lukken ook? Met alle respect, de meesten die hier op het forum ronddwalen weten echt wel wat de nieuwprijs van de meeste apparatuur. Zo niet is 5 minuten internetten genoeg om aan de prijs te komen. Geef een serieuze prijs op.

Dat er niemand reageert heeft waarschijnlijk te maken met het aantal onzinnige posts in het begin. Is geen kwaad bedoelde post, maar hoop dat je er iets mee kan doen...

Als iemand er nog geld bij wil hebben kan ie toch bieden...

PS: Eigenlijk wil ik hem niet ruilen maar iemand anders maar die heeft dat bovenste bericht op mijn naam gezet omdat ie zelf geen e-mail adres heeft....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back