Allen & Heath Cmc 32 mkII ervaringen?

nick nova

Resonator
Nou heb ik bovenstaande een mixer op het oog.
24 kanalen, 8 groepen, 6 auxen, 3 bandseq met sweeps en meterbrug. Is me dat toch een vreemde tafel, je kan daar een commodore aanhangen en dan digitaal gaan routen enzo. Maar daar koop ik hem ni voor.

Mijn vraag is: hoe zit het met de noisefloor van die 13 jaar oude bak? Hoe zit het met de eq-accuraatheid? En hoe is de klank in vergelijoing met oude soundcraft tafels (geen spirits)?

Of gewoon ervaringen van mensen met Allen & Heath tafels.

Tx for the advice,
Ken

Ik begrijp dat je deze tafel wil kopen?

Wow... museumstukje uit de tijd dat Allen & Heath nog Brenell aan de naam geplakt hadden.

Heb geen idee hoe het met de noisefloor zit, maar heb iig even de brochure boven gelinkt.

Zelf ben ik een zeer tevreden gebruiker van A&H tafels. Op het ogenblik ben ik trotse bezitter van één van de laatste GS3 studiotafels met midi automatisering. *D

Ik zou voor verdere vragen even kontakt opnemen met de fabriek in Cornwall. Dit zijn aardige mensen die hun mail op tijd beantwoorden en niet te beroerd zijn wat dingen voor je uit te zoeken. Uiteraard is er ook nog de website www.allen-heath.co.uk Hier zijn ook een paar fora aktief waar je vragen kan plaatsen.

Hi, Nick,
Naar mijn (altijd bescheiden) mening moet je die tafel gewoon kopen. Maak je maar geen zorgen over een te hoge noisefloor, of een crappy EQ (wel ff testen, je weet maar nooit). Ik werk bij een audio-verhuurbedrijf, en wij werken nergens anders mee... Sommige A&H tafels bij ons worden al tien(!) jaar verhuurd, deze tafels krijgen ieder jaar een schoonmaakbeurtje en dat was het wat betreft onderhoud.
Met een van onze oudere A&H tafels is laatst nog een klassieke studio-opname gemaakt, dat zegt toch wel genoeg...
De faders in een A&H zijn van topkwaliteit (Penny&giles) en de EQ is 'smooth as butter', tiepies Brits, vergelijkbaar idd met de betere Soundcraft modellen. Vooral als je altijd met 'budget-mixers' (Mackie-Spirit-Behringer) gewerkt hebt zal de kwaliteit je aangenaam verrassen.
Succes met je aankoop!
Groeten, Marten 8D

Ehhh, Q, Als je je GS-3 ooit wegdoet... dan weet je me te vinden :maffia:

Back