• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[tk]TR-909 €950,-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
D

Deleted member 18007

Guest
Deze mag weg. Met een beetje pijn in het hart, dat wel...

Dus ik zoek een lief baasje, eentje die hem/haar/het de aandacht kan geven die hij/zij/het verdient. Het/hij/zij ziet er nog erg goed uit voor de leeftijd. Zonder botox, liften of wat dan ook. Het is één van de latere versies. Vrijwel geen kraakjes in de volumepots. 100% rollatorloos!

Ik neem geen verantwoordelijkheid voor eventuele slapeloze nachten van jou en of je buren

Ophalen in Groningen stad. Deze wordt NIET verstuurd. Liever geen ruil, maar mocht je mij ervan kunnen overtuigen (mij overtuigen, niet jezelf :D) dat jij het baasje bent waar de TR heel zijn/haar/het leven op heeft zitten wachten, is wellicht inruil mogelijk.

:doei:

Met toch wel een beetje pijn in het hart, verkocht aan een sympathiek forumlid

=( :verkoght: =(
:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back