xxl-kapsel

deins

ADEMDUIF
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden een nieuwe hoofdtelefoon gehad,
een akg-141, net als met elk kado superblij mee, mooi geluid...

maar toch wel teleurgesteld over de "pasvorm" het ding klemt op je oren en niet eromheen.

Mijn vriendin die hem aangeschaft had vond dit ook heel vreemd omdat op de site waar hij aangeschaft is er specifiek bij vermeld dat de akg-141 een "XXL KAPSEL "heeft.

Als ik aan een ExtraExtraLarge kapsel denk denk ik er toch aan 1 die over je oren gaat,

is die tekst misleidend of betekend een xxl-kapsel iets anders?

hehehehe die avatar ! ;)

En idd koptelefoons worden aangeduidt als compleet gesloten, half gesloten en open .. oftewel wat ie doorlaat qua randgeluiden ... compleet gesloten gaan meestal helemaal over je oor heen ..

Okee, ik dacht bij kapsel aan de oorschelp.

Nou ja, mischien maar een poging doen om hem zelf aan te passen ofzo.
grotere rubbers mischien zodat me'n oor erin past.

Ik blijf nu constant met dat ding aan het schuiven omdat hij nooit op ze'n plek lijkt te zitten terwijl eentje die over je oor gaat maar op 1 plek kan zitten............. over je oor :)

snel terugbrengen die van jou

Ben net verhuist van Brabant naar Groningen 8D en in de verwarring van het moment, omdat ik toen 80% van mijn bezittingen heb weggedaan, de doos en de bonnetjes ben kwijtgeraakt.

En in deze wereld ben je niks zonder bonnetje.....8o)

het ziet er dus naar uit dat ik hem voorgoed heb, daarom dacht ik er aan om hem zelf maar aan te passen.

Mischien iemand tips? :D

Als je goed kan zeuren dan kun je hem vast ook zonder bonnetje weer inleveren.

Maar de doos heb ik ook niet meer =(

Daar komt nog bij dat hij via internet gekocht is en ik zo niet goed mijn overtuigingkracht kan overbrengen :D

Plus dat je op de meeste mailtjes een standaart algemene voorwaarden -"in de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd"-plakwerkje toegestuurd krijgt.

Back