P patrick andries Nieuwkomer Lid sinds 3 november 2006 Berichten 4 14 november 2006 #1 Wie kan mij een paar leuke studio monitoren aanbieden. Niet te duur maar een leuke prijs. Graag reactie Groetjes Patrick Andriese
Wie kan mij een paar leuke studio monitoren aanbieden. Niet te duur maar een leuke prijs. Graag reactie Groetjes Patrick Andriese
P patrick andries Nieuwkomer Lid sinds 3 november 2006 Berichten 4 14 november 2006 #2 Re: Studio monitoren gezocht Origineel geplaatst door patrick andries Wie kan mij een paar leuke studio monitoren aanbieden. Niet te duur maar een leuke prijs. Graag reactie Groetjes Patrick Andriese Zie meer... Jongens jullie hoeven niet meer te reageren, bedankt voor de vele emails maar ik ben nu voorzien. Allemaal bedankt
Re: Studio monitoren gezocht Origineel geplaatst door patrick andries Wie kan mij een paar leuke studio monitoren aanbieden. Niet te duur maar een leuke prijs. Graag reactie Groetjes Patrick Andriese Zie meer... Jongens jullie hoeven niet meer te reageren, bedankt voor de vele emails maar ik ben nu voorzien. Allemaal bedankt