newbie

cadra

il pesce dello stimolante
aldus. hallo iedereen. ik ben nieuw hier, enne... ik heb ook sterk het idee dat hier zat mensen zijn waar ik nog tegenop kan kijken 8o) hehe, maar dat geeft niet verders... trouwens wel schandalig dar ik hier nooit eerder binnen ben komen lopen... maar beter laat dan nooit :)

welk0m dude!
Wat gebruik je voor gear? en wat voor soort muziek maak je?

gr.
Mw

ik heb een yamaha cs1x, korg ms2000r, nov. bassstation rack, mam mb33mkII, jomox airbase99, akai s3000xl, mackie 32/8 mixer en een zoom 1202 fx bakje... en een pc :) en een lange, lange wishlist (don't we all?)

en ik maak de laatste tijd hoofdzakelijk techno/rave/trance achtige zooi met veel 303 (mb33 eigenlijk) geweld... (ik heb over het algemeen moeite met genres benoemen...)

op zich doe ik het nog niet zo lang, met de hardware zeg maar. ik heb jaren alleen maar impulse tracker gebruikt en langzaam maar zeker steeds meer apaaratuur gekocht. het is pas de laatste paar maanden dat ik er echt wat mee doe.

Welkom Meneer
newbie.gif
!

R.

Komen er toch nog goede mensen op FOK? :D

WELKOM !

Welkom , omgeving amsterdam?purmerend toevallig?

In dat geval kun je net zo goed gelijk Nieuw Vennep in je profiel zetten. Tis maar goed dat jij geen 007 bent ;)

Gegroet overigens en aangezien zo'n mooie mengtafel hebt met spullekes wil jij vast wel een voicegreet toevoegen in het voicegreet draadje :)

Back