3 leuke mengtafels

die 01v zou ik toch links laten liggen .. tenzij je terugwil naar het sb16 tijdperk :D

Origineel geplaatst door MadR
die 01v zou ik toch links laten liggen .. tenzij je terugwil naar het sb16 tijdperk :D
die verkoper is een bekende van me
zou ik ook maar links laten liggen

vaag gebied altyd bieden
wie weet vindt ik die topaz ist toch die soundtracs wel 5a600 waard maar de eig misschien wel 120,.-
en in welke stat
kweet t maail en bied
altyd leuk aster richtprijzen zijn ,..ik ben geen mod en hier hoeft t niet
die delta serie d8t ik te kennen ,..oude versies dan wel leuke tafels maar dee ie duidelijk ander monitos mixer ?
maar askkijk ist een24 channel zonder auxen ? ik neem aan dat de knoppen op de mixer de eq betreffen ,...?
sc6 iig
:halleluja

hey die soundtracs had ik al eerder gezien .. zie nu via een andere advertentie dat ie in wilhelminadorp staat..
dat is hier nog geen 10 km vandaan ofzo.. als ik dat eerder had geweten was ik m echt wel ff wezen checken ..

ziet er zo van een afstandje nog best netjes uit, en hij zit waarschijnlijk altijd goed ingepakt als ie niet in gebruik is
wel weer kans dat er zo'n 1000 keer mee gesleept is trouwens :)

Origineel geplaatst door resonance
hey die soundtracs had ik al eerder gezien .. zie nu via een andere advertentie dat ie in wilhelminadorp staat..
dat is hier nog geen 10 km vandaan ofzo.. als ik dat eerder had geweten was ik m echt wel ff wezen checken ..

ziet er zo van een afstandje nog best netjes uit, en hij zit waarschijnlijk altijd goed ingepakt als ie niet in gebruik is

lijkt me een hele vette tafel.... Koopuhhhhhhh koopuhh koopuhhhh eeeeh koopuh man! (eh jullie dan he, ik heb geen centjes :P) :halleluja
10km, vanaf drenthe~? :confused:

nee eerder 10km onder drenthe aangezien wilhelminadorp echt wel een gat is :D

Origineel geplaatst door resonance
ik was in de war met wilhelminaoord :stupid
teveel :biertje: of :stupid ?

t goede nieuws is dat relisound (van de laatste 3 urls) religiueze doeleinden had en de apparatuur voor gods woord gebruikt werken
hierdoor lijkt het me sterk dat er wietresten in gevonden zullen worden
zoals bij diverse DSF-leden wel gebeurd is 8D

Origineel geplaatst door Ramoonus
hierdoor lijkt het me sterk dat er wietresten in gevonden zullen worden
zoals bij diverse DSF-leden wel gebeurd is 8D

hehe :P

die soundtracs is dus idd interessant, volgens mij probeerde r-ond dat ook te zeggen maar had hij helaas zijn toetsenbord ondersteboven liggen (mijn god, r-ond, ik hoop dat het een grapje is jou schrijfstijl :) )

Maar als je die voor 5 a 600 kunt krijgen dan zou ik geen sec twhijfelen, dat is alleen de meterbrug namelijk al waard.

bij wie vindt jij wietresten in z,n synths dan ? :D

ik heb op de harddiskrecorder gereageerd zulle is zien.

wat moeten die dingen gemiddelt opbrengen ?

ik heb wel vaak wietresten in mn toetsenboard zitten.. kom ik achter als ik wel eens mn toetsenboard ondersteboven houd tijdens t schoonmaken .. mn mengert houd ik niet zo snel ondersteboven maar ik vermoed dat ie clean is van wiet (nog wel tenminste) :P

als ik eerlijk ben denk ik dat er in mn oudere mengerts ook best wiet resten kunnen gezeten hebben.. tja dat krijg je als je je kamer vol propt met apparatuur.. je moet toch ergens die joints bouwen he :D

Back