sla je slag!

Tja, zag hem ook staan, waarschijnlijk de afgelopen 3 jaar op Antartica gebivakkeerd.

:D je moet hem niet kopen natuurlijk, vragen staat vrij, dit is echter los v/d marktwaarde.

Ja, die A4000 ziet er merkwaardig blauw uit ! Deze uitvoering ken ik niet ! En wat zou 2.4 MB Built in Board zijn ? Er gaat max 128 MB geheugen in, standaard zit er 4 MB in. De 14 GB drive is wel handig, alleen ziet het OS alleen maar iets van 8 GB, de rest heb je niks aan (yamahasynth.com/products/a5000/comp1.html).

sla je slag!

Sla je slag!

Nu op marktplaats, een ab-so-luut koopje! ;-)

Attachments

• a4k.jpg
    a4k.jpg
    45 KB · Bekeken: 96
Zo zo das een hele prijs.
Echter, ik heb ooit toen deze net uitkwam iets van 1200 euro betaald voor een a4000.
Vreselijk achteraf maar ja. Vervolgens besloot Yamaha te stoppen met deze lijn van samplers en ging de prijs keihard naar beneden. Sowieso is de markt van samplers ingestort. Iedereen sampled met zijn Mac/PC.
Ik heb mijn A4000 uiteindelijk op ebay verkocht voor 320 euro, en daar zat dan ook nog een SCSI harddisk ingebouwd en extra werkgeheugen. Zonde van het geld als ik er op terug kijk.

Bericht door een moderator:
threads samengevoegd

Ik had hem ook voorbij zien fietsen, geen geld :)

p.s. hoe maak je in gods naam zo'n marktplaats link :confused:

Origineel geplaatst door Luftmeister
Sowieso is de markt van samplers ingestort. Iedereen sampled met zijn Mac/PC.

Dat is natuurlijk niet waar, maar goed......zijn al genoeg threads over geweest :)

Origineel geplaatst door gerrie79
Ik had hem ook voorbij zien fietsen, geen geld :)

p.s. hoe maak je in gods naam zo'n marktplaats link :confused:

Als je meerdere mail accounts hebt, gebruik je de optie "E-mail deze advertentie naar een vriend".
Mailtje naar je andere account, et voila!

Dan is een Emu een koopje voor E400 a E600,-

Origineel geplaatst door Hooihuis
Dat is natuurlijk niet waar, maar goed......zijn al genoeg threads over geweest :)

Idd, de kenner weet beter zullen we maar zeggen ;)

Origineel geplaatst door bass-molecules
op gedeelte van de ad. zelf rechter muis knop drukken, eigenschappen kiezen en de link overnemen die daar staat.

:eureka:

Nog makkelijker ;)

Back