thegreatmuffin
rtm
Serieus leuk spul een tb maar voor 1250 euri koop je 2 wasmachines en 2 wasdrogers van Philips bij de Media en kun je nog voor 52 euri uit eten...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Serieus leuk spul een tb maar voor 1250 euri koop je 2 wasmachines en 2 wasdrogers van Philips bij de Media en kun je nog voor 52 euri uit eten...
![]()
Origineel geplaatst door dennisb
die jeff mills 909 stond hier voor 1000 en vlak nadat ie verkocht was stond ie op ebay, pure speculatie
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een ziekelijke grap. Hoop niet dat kinderen onder de 16 op dit forum mogen.
Damn Mikemix, nachtdienst ofzo bwahaa...
Waarom zouden spullen eigenlijk duurder moeten zijn als ze van een bekende komen. Dat is toch eigenlijk complete onzin? Staat ergens geloof ik ook een 909 te koop met een handtekenig van ene bekende Nozem erop. Die zou dan meer waard zijn :confused:
Iemand toevallig een door Jan Peter gesigneerde tr808 voor me?

Origineel geplaatst door R-ond
ff uit de doeken doen ; dit tr909 jeff mills signature verhaal is geen broodje @@P verhaal
hij is van willem en das weer een vriend van roco [awekenings en die had weer een keer jeff mills geboekt ergens en die had weer een tr 909 nodig en die leende m dus van willen
zodoende ,...kreeg de tr zn signature
leuk en er werdt nou niet eg meer voor gevraagd en hij heeft niet op ebay gestaan want hij is straight too rombraz gegaan en die is erg happy met zn ,...erg nette tr 909
einde broodje aap
![]()
idd aster bv dehandtekening van jochem paap op bv zn ex spullen staat dan ist toch niet meer waard of klinktie betert
onzin tr909 en jeff gaan goet samen das zeker
![]()
ik had wel gehoord dat er ergens nog 1 tr slingerde met ook zn signature erop

Origineel geplaatst door resonance
volgens mij zijn er helemaal geen broodjes aap geserveerd
er werd netjes eerst om opheldering gevraagd en tot die tijd waren er alleen wat speculaties

merwaarde nog steeds niet
gekibbel dames