TB-303 van: Lex van Coeverden...

Serieus leuk spul een tb maar voor 1250 euri koop je 2 wasmachines en 2 wasdrogers van Philips bij de Media en kun je nog voor 52 euri uit eten...
:W

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Serieus leuk spul een tb maar voor 1250 euri koop je 2 wasmachines en 2 wasdrogers van Philips bij de Media en kun je nog voor 52 euri uit eten...
:W

pciess. al zijn die units wel waardevast, of ze worden alleen ng maar meer waard. Dus mocht je een keer geld over hebben is het een goede aankoop.. (maar 1250..)

Origineel geplaatst door dennisb
die jeff mills 909 stond hier voor 1000 en vlak nadat ie verkocht was stond ie op ebay, pure speculatie

ff uit de doeken doen ; dit tr909 jeff mills signature verhaal is geen broodje @@P verhaal
hij is van willem en das weer een vriend van roco [awekenings en die had weer een keer jeff mills geboekt ergens en die had weer een tr 909 nodig en die leende m dus van willen
zodoende ,...kreeg de tr zn signature
leuk en er werdt nou niet eg meer voor gevraagd en hij heeft niet op ebay gestaan want hij is straight too rombraz gegaan en die is erg happy met zn ,...erg nette tr 909
einde broodje aap
:halleluja

idd aster bv dehandtekening van jochem paap op bv zn ex spullen staat dan ist toch niet meer waard of klinktie betert
onzin tr909 en jeff gaan goet samen das zeker
:bekdicht:
ik had wel gehoord dat er ergens nog 1 tr slingerde met ook zn signature erop

ik vond het allemaal erg toevallig maar er lijken er dan iidd >=2 jeff mills 909 te rouleren

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
:kont:
cheerlie-santa.gif
:verkoght: :peukie: 8D :r

Wat een ziekelijke grap. Hoop niet dat kinderen onder de 16 op dit forum mogen.
Damn Mikemix, nachtdienst ofzo bwahaa...

Waarom zouden spullen eigenlijk duurder moeten zijn als ze van een bekende komen. Dat is toch eigenlijk complete onzin? Staat ergens geloof ik ook een 909 te koop met een handtekenig van ene bekende Nozem erop. Die zou dan meer waard zijn :confused:

Iemand toevallig een door Jan Peter gesigneerde tr808 voor me?

als een bekende productie met die desbetreffende bak gemaakt is kan ik me er wel iets bij voorstellen hoor .. het heeft met zeldzaamheid dus uniekheid en vraag te maken wat de prijs bepaald .. ga maar eens kijken wat gesigneerde foto's van sterren opleveren .. en dan liefst de oude ( clark gable bijv )

http://www.autographsmovieposters.com/Gable_SP.htm = $650

ik heb de tr 909 van Robin Albers met handtekening en opmerking dat plastic dreams met die bak gemaakt is .. over 40 jaar moet het feit dat ik er de hoofdprijs voor betaald heb en daar nog steeds een beetje van baal er minder toe doen dan ;)

En ohja me eerste tb303 kostte ook mij maar 300 gulden .. echter dat was wel in 1996 ipv in de jaren 80 ;)

Origineel geplaatst door R-ond
ff uit de doeken doen ; dit tr909 jeff mills signature verhaal is geen broodje @@P verhaal
hij is van willem en das weer een vriend van roco [awekenings en die had weer een keer jeff mills geboekt ergens en die had weer een tr 909 nodig en die leende m dus van willen
zodoende ,...kreeg de tr zn signature
leuk en er werdt nou niet eg meer voor gevraagd en hij heeft niet op ebay gestaan want hij is straight too rombraz gegaan en die is erg happy met zn ,...erg nette tr 909
einde broodje aap
:halleluja

idd aster bv dehandtekening van jochem paap op bv zn ex spullen staat dan ist toch niet meer waard of klinktie betert
onzin tr909 en jeff gaan goet samen das zeker
:bekdicht:
ik had wel gehoord dat er ergens nog 1 tr slingerde met ook zn signature erop

maar dat ie vervolgens meteen op ebay stond is dus wel een broodje aap verhaal ... ;)

volgens mij zijn er helemaal geen broodjes aap geserveerd :)

er werd netjes eerst om opheldering gevraagd en tot die tijd waren er alleen wat speculaties

Origineel geplaatst door resonance
volgens mij zijn er helemaal geen broodjes aap geserveerd :)

er werd netjes eerst om opheldering gevraagd en tot die tijd waren er alleen wat speculaties

oh jammer .. :D

Broodjes olifant schijnen trouwens alleen verkocht te worden als je minimaal 2 broodjes olifant besteld :)

--

Een meneer begint met zijn broer een broodjeswinkel. Hij laat, tegen de zin van zijn broer, op het raam schilderen, dat ze broodjes verkopen met álle soorten beleg. "Dat kun je nooit waarmaken, dan moet je veel te veel soorten in huis hebben", zegt zijn broer nog. Maar het is al te laat. Op een dag komt een mevrouw binnen en die leeest het opschrift op de winkelruit. Ze zegt uiteindelijk: "Doet u mij dan maar eens een broodje olifant". De broodjesmeneer vertrekt geen spier en loopt naar de toonbank en zegt vrolijk: "Wilt u één of twee broodjes mevrouw?". "Doe maar één, want ik heb niet zoveel trek". "Sorry mevrouw" zegt de broodjesmeneer weer, "ik ga echt niet voor één broodje een hele olifant aansnijden".

--

maar goed.. ff iets ontopic toevoegen :P

ehm .. wel aardig aan de prijs he.. die TB 8D

Komop jongens Acid in deze thread, 303's met lange snuiten is voor de darkroom in het weekend
bij een bepaalde groep.

Iemand die TB al toevallig gekocht? *D

check die link leuk
dit loopt lekker langs elkaar daar zitten een paar dsf ers ,..te discussen over wat welke tr/tb nou wel f niet
-hier dus ook :D

klik
ik schakel net in in dit kijkbuis kinderen broodje @@p verhaal met soms acid gecorreleerde antwoorden
jongens ik heb wel t nr van st.correlatie,...
acid & 1250.eu ging t toch over

ik heb idd wel s op ebay trouwens app vor by zien komen van jimmy tenor /orbital geweest
en idd vroeen ze er veel meer voor
de tr van willem die ik verkocht [luie-donder] is een uitstekend xmplaar met toevallig een signature erop
meerwaarde nee niet eg toch

doe er dan handje ok ,..gemaakte mods by ,...das meerwaarde vind ik ast netjes gedaan is ! link tr verhaal [url]https://www....php?s=&threadid=71981&perpage=20&pagenumber=2

Hey, R-ond,

Not Found
The requested URL /forums/<br />link tr verhaal<br /><br />https://www.synthforum.nl/forums/sh...pache/1.3.33 Server at [url]www.synthforum.nl Port 80

Back