Ik heb net mijn eerste syntheseizer gekocht (een korg 01/wfd). Ik heb nu rond gekeken voor een soundmodule. Nu zit ik te twijfelen tussen de Emu mo phatt, roland jv-1080 en de korg tr rack. Ik ben op zoek naar geluiden die mijn korg niet heeft
. Het is uiteindelijk bedoeld om hiphop mee te maken, maar het hoeft niet een speciale hiphopmodule te zijn. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen. Alvast Bedankt!!
. Het is uiteindelijk bedoeld om hiphop mee te maken, maar het hoeft niet een speciale hiphopmodule te zijn. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen. Alvast Bedankt!!
) Maar daarom vind ik de Mophatt en de JV1010 juist zo lekker met elkaar. Stel je pakt wat bassen of keys uit de mo en je gooid daar wat shit uit de jv tusse, klinkt gwn wel lekkere, et donkere van mo of proteus en et heldere van jv. Maar Korg klinkt ook heerlijk en dan mischien een beetje als een middeweg tusse jv en mophatt en proteus. Ook helder enzo maar tog weer heel anders, en meestal zo rond de 300 euro op marktplaats. pb me anders effe toe voor me msn dan laat ik je wel wat shit hore.