Origineel geplaatst door Leo
als je de evolver hebt, heb je nog geen pro one en andersom ook niet. en allebei is een beetje overdone.
kwestie van kiezen en er blij mee zijn. ik kies dan toch voor de evolver.
hahahaik overdone
neehor kijk een pro-one is een bak die klinkt ,..als zit je op te wachten
zichzelf isda answer
cem chip voor osc/filter/en vca ,..simple en een erg doordacht mod systeem-pie
best erg intutief wat d8 je van de osc 2 frq mod naar t filter ,.whaaaaa
en div mod routings bv osc 1 env + pw lfo naar osc 1 en stuurbaar via mod wheel
en osc 2 andere instellingen ,...figure ya self!!!
alles controllable via 3switches en 3 potties een byna matrix - lees een matrix6 bv is lang geen pro one
en een evolvert ook niet ...is veeeel uitgebreider en eigenlijk moet ik zeggen hij ligt al een week onAangesloten,
de evolver dus ,..eg geen slecht ding - [durf niet soo goed ]
de pro one is de ...juan atkins [schrijfjedat ] bak samen met ms20
check cybotron alle platen uit that era zijn prone en ms20
instant dikke elEctro
de evolver voelt een beetje te controlled aan ask daar achter ga zitten ,...
hebk gelijk t idee dat ik t onderste uit zn kan moet halen terwijl de pro one eigenlijk goedkklinkt by elek instelling
byna alles is ok en poor mans prophet ,..ik denk dat je met de prophet gelijk accoorden ga spelen ,...
en met de pro one meet met de 1osc 1vcf 1 on nee 2 env ebn mod wheel ga spelen ,..simplel maar ok !
vergis je niet tis en beperkte bak maar veveelt zekers niet daarom staatie hier al 8 jaar ongeveer
een van mn eerste synths en nog steeds fatt ok ,... niet te duur thesedays ,...vindt ik 5a600 is niet teveel
voor een ok sounding machien
bv de vx600 / ax80 zou kuneen tippen aan sound ,..maar idd die zijn poly en hebben geen kbobbies
soo pas op met wat je zegt over de pro - one
die zou opnieuw uitegbracht moeten worden ,..naja scoor een cem mono bak ,..zijn dr weinig
modulairs