Supersaw uit Virus C

Funky Dee

Virus griep
Hallo,

ik ben nieuw en blablablablabla....

Ik heb een 2dehands Acces Virus C gekocht, maar ik heb absoluut geen verstand van zo'n ding. Ook moet ik de handleiding nog lezen.
Ik vroeg me af ofdat iemand me alvast even snel kan uitleggen hoe ik zo'n 'JP8000 supersaw' uit dit apparaat kan toveren? Ik heb al een beetje gezocht, maar vind niet hoe ik met een virus C moet beginnen.
Heeft iemand een link of uitleg voor mij?? Bij voorbaat dank..

Groetjes, D.

succes ermee het is niet zo moeilijk:yamaha:

vanwege onderstaande post is mijn zinnige bijdrage verwijderd. ik gaf hierin aan dat ik niet van presetmannetjes houd omdat het hier niet voor niets een *synth*forum is.

als toevoeging wil ik daarbij zeggen: zelf proberen is het belangrijkste

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Roel
succes ermee het is niet zo moeilijk:yamaha:

vanwege onderstaande post is mijn zinnige bijdrage verwijderd. ik gaf hierin aan dat ik niet van presetmannetjes houd omdat het hier niet voor niets een *synth*forum is.

als toevoeging wil ik daarbij zeggen: zelf proberen is het belangrijkste

het gaat toch ook om muziek , maak je een vet nummer met een preset ben je een loser, maak je een loser nummer met een eigen gemaakt loser geluid en dan ben je de held ??? doe mij maar gewoon lekkere muziek ipv puristisch geneuzel

Zoek en vind de preset N-R-G in een van de libraries die rond gaan (ik weet niet meer waar ik m vandaan heb, vengeance dacht ik) en je hebt de vetste saw die ik ken. Met effecten erover geef je er je eigen draai zodat niemand weet dat je een preset-loser bent.

Origineel geplaatst door Roel
tja je moet gewoon zelf vette presets maken. purisme is niks mis mee vind ik.