Foetus

Foetus

Ouwe rot
Het wordt tijd dat ik mij eens deftig voorstel :)

Ik ben tim, 24 en uit belgie.

kluister al men hele leven naar muziek van metal tot rap over beetje jazz tot de laatste jaren veel electronica wat ervoor gezorgd heeft dat ik serieuze kriebels ben beginnen krijgen. Hou vooral van acid en tekno en hardcore en wil mezelf hier ook op toespitsen.

Heb het niet volledig begrepen op software (heb veel geklooid in fruity, reason en nu ableton),maar toch heb ik liever een machine voor me staan; ik wil knopjes en lichtjes en toetsen maar moet nog veel kennis vergaren inzake analoge toestellen en subtractieve synthese.
Mijn gearlist is voorlopig te bescheiden om op te noemen maar heb een budget vrijgemaakt om daar snel verandering in te brengen.

ik ben iemand die veel vragen stel want mijn kennis is kleiner dan minimaal. Al doende leert men en dat is een gezegde die volledig van toepassing is op mezelf.

ik ga denk ik redelijk de analoge toer opgaan, vooral soundsgewijs (ook al is niet altijd het onderscheid volledig te maken) maar ook omdat ik meer wil leren over analoog. Heb geen opleiding gedaan die met muziek te maken heeft maar wat niet is kan wel nog komen natuurlijk.

welcom.jpg

Back