15-12: BUNKER RECORDS NIGHT @ Tivoli de Helling

freek fabricius

Stamgast
Industrial planet rock, new wave techno-pop: can you still dig it? Het Bunker Records-label uit 'murder capital' Den Haag staat al jaren garant voor de lekkerste smerige electro. Belangrijkste artiesten van Bunker Records zijn Legowelt en Orgue Electronique, die samen de 12"-es Wir Leben In Pussywelt en Derrick In Nord Korea uitbrachten, maar ook solo wereldwijd aan de weg timmeren als dj/producer/live-act. Orgue Electronique laat zich inspireren door oude Italo-disco, terwijl Legowelt meer van de Detroit-invloeden is. Bunker Records-huis-dj's Pawel Blot (Polen) en TLR draaien de avond in en uit!

Line-up:

Legowelt (live)
Orgue Electronique (Live)
TLR (DJ)
Pawel Blot (DJ)

Let op: duurt tot 5 uur!

vr 15 12
ZAAL OPEN
23:00 UUR
AANVANG
23:00 UUR
ENTREE
€11,00
START VVK
zo 12 11

Attachments

• bunker.gif
    bunker.gif
    6,1 KB · Bekeken: 175
Re: 15-12: BUNKER RECORDS NIGHT @ Tivoli de Helling

Origineel geplaatst door freek fabricius
Orgue Electronique laat zich inspireren door oude Italo-disco

Je bedoelt chicago house.

Re: Re: 15-12: BUNKER RECORDS NIGHT @ Tivoli de Helling

Re: Re: 15-12: BUNKER RECORDS NIGHT @ Tivoli de Helling

Origineel geplaatst door sander
Je bedoelt chicago house.

Tivoli heeft 't stuk geschreven! Heb 't geplakt, ,maar je hebt gelijk...

Beetje jammer wel dat Tivoli 'Orgue Electric' op de posters heeft staan... :stupid

Toch jammer dat je op zulke avonden ook altijd een dosis educatieve disco en italo platen door je strot geramd krijgt.

Origineel geplaatst door freek fabricius
who cares gasten??? het gaat erom dat het een leuke avond wordt met coole sounds!

Sja, wat ik van Pawel gehoord heb is inderdaad veel foute disco. Dus bunker huisdj is hij echt niet. Bunker eigenaar haat disco als ik me goed herinner.

Back