• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Microwave XT + Line 6 Echo Pro 19"

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

grandaddy

Modulator
Waldorf Microwave XT - oranje tabletop, 10 voice, lage knoppen, originele manual, orig. adapter.

In uitstekende staat.

Vaste prijs - 450 Euro. GEEN RUIL.

Aangetekend opsturen voor een tientje meer, na vooruitbetaling.

+

Line 6 Echo Pro 19". Nieuwstaat, manual, netsnoer.

Vaste prijs - 375 Euro. GEEN RUIL.

Aangetekend opsturen voor een tientje meer, na vooruitbetaling.

BIJ RESERVEREN:
Voor beide aanbiedingen geldt: reserveren voor langer dan een dag alleen na aanbetaling van 25% van de prijs. Te vaak komen leden na driftig reserveren uiteindelijk niet opdagen. De aanbetaling vervalt wanneer de gear niet binnen een week na reserveren wordt opgehaald en het resterende bedrag betaald.

Plaatje

Plaatje

Plaatje Line 6

Attachments

• echopro.jpg
    echopro.jpg
    57,3 KB · Bekeken: 123
Plaatje Waldorf

Plaatje Waldorf

Nog een plaatje, ditmaal van de Waldorf

Attachments

• waldorf-mw-xt.jpg
    waldorf-mw-xt.jpg
    34,1 KB · Bekeken: 116
Waldorf alleen ophalen in A'dam C

Waldorf alleen ophalen in A'dam C

Nog even een update:

De Waldorf kan enkel opgehaald worden in Amsterdam (centrum).

Ik zit zelf voorlopig in het buitenland, de Waldorf staat bij een bevriend forumlid in Amsterdam klaar. Ik hoorde net dat hij betalingen per bank niet voor me kan afhandelen. Dat had ik beter voor plaatsing even met hem kunnen overleggen. :stupid

Omdat ik de komende weken zelf niet regelmatig mijn bankrekening kan checken vervalt de 'opsturen na vooruitbetalen' optie. Sorry daarvoor.

:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back