Power Supply Unit

Status
Please reply by conversation.

Foetus

Ouwe rot
mijn aangekochte Jomox is voorzien van een UK power Supply en ik vind maar geen adapter of convertor.

Volgens de manual dien ik de originele te gebruiken en indien dit niet gaat: een 12V AC power supply unit with at least 1,5A. NEVER use an AC/DC adapter (damage AirBase).

Weet er iemand een site waar ik deze dingen vind (en aansluitbaar op het belgisch netwerk.)

thanks

www.conrad.nl

de betere elektronica hobby zaak heeft zo'n trafo ook wel liggen. 1,5A is nogal fors voor de doorsnee huis tuin & keuken trafo dus je moet echt een speciaalzaak met ruim assortiment zoeken.

converter stukje is trouwens voor een fluitje van een cent te verkrijgen in de betere elektronica zaak of mediamarkt

jaja, you wish.

Mediamarkt haalde da bij ons maar wij voeren dit niet meer in...
Ik wil gerust wel nog keer gaan kijken ze maar vorige zoektocht heeft mij nieveel geholpen

Origineel geplaatst door rvooh
converter stukje is trouwens voor een fluitje van een cent te verkrijgen in de betere elektronica zaak of mediamarkt

in Nederland is het wel lastig om een converter stukje te vinden dat van een uk-aansluiting een nl-aansluiting kan maken. Andersom is idd wel makkelijk te vinden.

wat een gedoe, zelfs bij Conrad hebben ze geen waardige transfo...

straks kan ik mijn Jomox niet eens aansluiten!!!

Status
Please reply by conversation.
Back