Green mean machine Nr. 001

Franz.K.

Ouwe rot
Hier op de marktplaats.

475 eurie richtprijs, ok toch voor de allereerste :D.

Als ik het geld had..

Zeker en mooi item voor de hardcore synth verzamelaar, ik maal er niets om :) wel een mooie synth byzuway.

:D

Erg mooi.. En eigenlijk vind ik het ook niet interessanter dat hij limited is dan als hij dat niet was, maar nummer 001 is wel erg apart hè.

Re: Green mean machine Nr. 001

Origineel geplaatst door Franz.K.
Hier op de marktplaats.

475 eurie richtprijs, ok toch voor de allereerste :D.

Als ik het geld had..

ik heb mijn microwave 2 voor 300 weer wegedaan naa 2 maanden al ofso ,..was niet slecht maar ik had er geentyd/zin...inspiratie voor zo,n alleskunner
goeie synth zekers,...maar op de een of ander manier zat ik nog steeds presets te skippen ,..met een een machine die zich uitstekend leent voor programmeren ,..en sounds maken!
gemak zucht ?

maar die microwave 1 behalve dat die dus wel analoge filters heeft wat ister nog meer anders aan ,...qa inside
- [colrs groen of niet maaakt me niet veeluit :D ]
ik vondt t wel erg ok dat in de wave 2 veel 12+ ofso typen filters zaten ,..lekker flexie

misschien dat scd t kan toelichten ,...wave kenner by uitstek ,...heeft r 4 ofso!
hij heeft ook wave zo,n egte vraag me eigenlijkook af hoeverre zo,n microwave van denegte WAVE verschilt
ook poly / waldorf / multitimbre / modulatie matrix ...aleen een veel duurder case ,...= vast niet alles qa verschil
en ook qa verschil met de ppg,s de wave synth was bedoeld als ppg wave clone achtige synth met ook analoge filters

Mwa, een MicroWave I is toch echt wel mooier dan een MicroWave II...
Zeker qua filters: kwaliteit boven kwantiteit!

Gelukkig heb ik er zometeen weer ééntje... niet een groene.
Hoe mooi ook, ik vond het wel een forse prijsverschil voor een likje verf... ;)

Back