• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Oberheim Matrix 6R

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

tweevoeter

Nieuwkomer
Voor vintage-liefhebbers: Oberheim Matrix 6R, de rackversie van de Matrix 6. Heeft altijd in een rack gezeten en is nooit de deur uit geweest. Hoogte: drie rack-units.

Plus:
- moddervette synthgeluiden, een uitgebreide demo staat op
http://www1.oegb.at/chemie/cafe/matrix6_workshop.mp3
- bijzonder uitgebreide programmeermogelijkheden, ook FM-synthese

Min:
- de interface is niet eenvoudig, je moet er goed voor gaan zitten om er alles uit te halen
- een klein mankement: de volumeknop moet altijd op maximaal, anders kraakt het geluid (geen probleem als je het volume via je mengpaneel of versterker kunt regelen)

Reden verkoop: ruimtegebrek en overschakelen op software-synths.

Vraagprijs: 120 euro.

E-mail: oberheim (op) laterna (punt) nl.

Vanwege de enorme belangstelling (nu al meer dan 30 reacties) heb ik besloten de module per opbod te verkopen. Aangezien biedingen niet zijn toegestaan op dit forum, heb ik de advertentie verplaatst naar Marktplaats. Dit onderwerp kan dus wat mij betreft worden afgesloten. :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back