Driver Update Hercules 1612 (Windows/Mac)

C738

Meubilair
check hem hier

Ik ben erg benieuwd! Vanavond installeren en kijken hoe het draait.
Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de Hercules 1612 in combinatie met Windows 2000 pro SP4.
Geen storingen (behalve als ik de firewirekabel uit de laptop tik) kraakhelder geluid en een goede respons.

Contents :

Firewire Client Driver 5.3.4.9
GSIF Driver Version 5.3.4.5
ASIO Driver Version 5.3.4.9
WDM Driver Version 5.3.4.8
MIDI Driver Version 5.3.4.8
FPGA microcode Version 23.
MCU firmware version 50.08
Control Panel Version 2.10

Fixes :

- Adressed ASIO initialization issue which could cause some ASIO applications to hang on startup (Sony Vegas)

-C-

hee relaxed, gaan we vanavond eens uitproberen!

Bij mij staat ie dr op, zonder al te veel problemen.
Straks maar effe testen of het nog werkt ;)

-C-

Installatie ging probleemloos op mijn xp systeem, nu nog testen of het goed draait! :)

Laat ik het zo zeggen, geen problemen gekregen tot nu toe... Dus ik ga er van uit dat het wel lekker draait!

-C-

Ik hoop dat ze binnenkort met drivers komen voor Windows Vista. De final versie van Windows Vista is al uit...

De Vista drivers zijn te verkrijgen via de site van Hercules www.hercules.com

Inmiddels heb ik een vista machine en kan de drivers installeren en ik heb ongeveer anderhalve seconde perfect diep en helder geluid.

Dan gaat ie over zijn nek en moet ik het programma wat gebruik maakte van de soundinterface weer afsluiten, starten, device selecteren en vervolgens kan ik weer heeel even geluid horen.

DIT SUCKED!

jammer dat mijn computertje niet gemaakt is voor oudere OS-en anders zat ik al lang en breed op windows 2000 pro :)

Iemand betere ervaringen met de vista drivers?

-C-

Back