8HE rack 10 euro (nieuw)

Synthesist

Getoetst lid
Alhier
Alleen een wat dubieuze naam, MRSA8he.
Geen idee of het een beetje stevig is trouwens, maar goedkoop is het in ieder geval!

strak spul voor 10.- geen klem moeren denkik
schroefdraad in rack
niet dol draaien dus en geen zware spullen erin ok voor drum spul mam enso

Ik dacht gelezen te hebben dat je er max 6 kg in kan hangen.
Da's nie veel.

Dan maar de 4x zo dure Quiklok rs10.

bv soo mam / of dat andere duitse merk die drumodules ,..die moet rechtop en weeg t volgenz mij niks
doepfer kast

Origineel geplaatst door chilistein
Da's nie veel.

Hm, dan is 'ie altijd nog leuk als fotolijstje :confused:
6kg is niks! Als dat het maximum is dat 'ie mag hebben, is 'ie waarschijnlijk bij geen enkel gewicht stabiel.

Of als je zelf nog een keer kastje gaat bouwen, even de zaag erin en je hebt 2 mooie profiielen.

Origineel geplaatst door chilistein
Da's nie veel.

Aan de foto te zien is het voetstuk gelast. volgens mij moet hij wel meer dan 6kg kunnen hebben tenzij ze hem van oude bierblikjes gemaakt hebben :biertje: by the way als je er apparatuur in gaat schroeven wordt hij alleen maar stabieler.

Origineel geplaatst door GUI
Aan de foto te zien is het voetstuk gelast. volgens mij moet hij wel meer dan 6kg kunnen hebben tenzij ze hem van oude bierblikjes gemaakt hebben :biertje: by the way als je er apparatuur in gaat schroeven wordt hij alleen maar stabieler.

Wel stabieler qua schuifsterkte, maar ik verwacht dat hij onderin gaat knikken door de moment-krachten. Ik verwacht ook dat je er wel meer in kunt hangen hoor, aangezien leveranciers héél voorzichtig zijn geworden met aansprakelijkheid claims in het vooruitzicht...

Verder is het toch een leuk rekje voor een virusje en een nova ofzo... lichte bakjes die eigenlijk te veel rack-ruimte vullen...

Toch vind ik het vaag. Je besteed duizenden euro's aan gear en dan hang je het in een goedkoop rekkie van €10,-?

Nee, dan geef ik liever 4 x zoveel uit en koop iets degelijks van Quickloc!

Origineel geplaatst door GUI
ons bin zunig ;)

Klopt!:)

Maar ik moet er niet aan denken dat rack maar 6kg aankan. Mijn rackpc weegt al meer dan 20 kg. Zal ik maar bovenin hangen? :stupid

2 meter losse (stevige) rackrails heb je voor tussen de 15 en 20 euro.

Die schroefjes e.d. kosten echt niks. Als je zulke troep overweegt van waaibomenstaal kun je beter voor zelfbouw kiezen vind ik.

J ziet aan dat ding al dat het gammel is gewoon.

Foutje....ff weggehaald.....drukte op back en toen werd mijn vorige bericht nogmaals gepost....

:P

Hiero; 6 kg:

http://tinyurl.com/yaxscy

Het lijkt wel of STAGG een soort van fantoom bedrijf is.
Enorm veel producten met een enorm brede spreiding (van blaasinstrumenten tot accessories) maar geen website te vinden.

edit:
of zouden ze bedoelen 6 kg per unit/HE ?
dat kan ik me trouwens ook niet voorstellen; dan zou er 60 kg aan kunnen hangen.

Ik heb een paar flightcases van Stagg. Ok, niet super profi, maar het voldoet. Het ziet en werkt degelijk.

Echter dit soort producten kan ik niet voorstellen dat iemand met een hart voor zulke troep zou gaan!

Plaag

{edit} bovendien zouden er geen eisen aan kg. van het rack gesteld moeten worden. Het moet toch voldoende zijn voor standaard gear?

quiklok

quiklok

Ik heb anders een paar quiklok BS300C speaker stands gehad en die zijn ook van PBS!
Het plaatje aan de onderkant van de buis is waarmee je 'm vast draait aan de poot is maar op drie punten gelast en dat is bij mij dus geknapt. Was niet meer te lassen volgens een collega in de werkplaats bij ons: pisbakkenstaal...

De BS336 die ik nu heb voldoen wel erg goed en stabiel, zijn wel een tikkeltje duurder (150 euro per 2).

Quiklok is trouwens Italiaans ;).

Back