ESI-Win en XP

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Wie werkt er met het programmatje ESI-Win en Windows XP?

Ik draai XP maar ESI-Win start wel op, alleen zie ik mn scsi zip drive niet...

En dat terwijl ik hem vanuit windows wel kan benaderen... dus mn combi scsi kaart + scsi zip werkt wel.

Werkt ESI-Win dan alleen goed onder Windows 98?

ASPI update..

ASPI update..

Het is alweer een tijdje geleden voor me maar heb je al eens gezocht op ASPI update?
Zoek maar eens op de Adaptec-site met trefwoorden "aspi update".

Staat trouwens ook e.e.a. over beschreven in dit topic op het Studio Central forum.

Origineel geplaatst door Tweak
You may need to update the aspi layer for your scsi card. The drivers are on adaptec's site. I had to do this on win XP.

Re: ASPI update..

Re: ASPI update..

Hi Vizion, bedankt voor je reactie..

Heel toevallig las ik dit in de pdf van ESI-Win.. en zodoende ben ik op zoek gegaan naar de ASPI drivers voor XP op de Adaptec site.
Ik ben er pas net achter en lees nu toevallig je reply :-)

Nu kan ik dmv ESI-Win esi formatted disks lezen... da's mooi. Alleen wegschrijven vanuit ESI-Win naar mn pc lukt nu nog effe niet...

Ik moet nu nog even een lekkere workflow vinden om te doen wat ik wil. Ik wil gewoon een hele bank uit mn ESI op zip zetten... en van die zip dmv ESI-Win de losse samples op mn zip drive die op mn pc aangesloten is inlezen ....
Daarna weer een wav file vanaf mn pc op de zip disk zetten, en die vervolgens weer inlezen op de ESI...

Ik ga er iig weer verder mee aan de slag....

Origineel geplaatst door Vizion
Het is alweer een tijdje geleden voor me maar heb je al eens gezocht op ASPI update?
Zoek maar eens op de Adaptec-site met trefwoorden "aspi update".

Staat trouwens ook e.e.a. over beschreven in dit topic op het Studio Central forum.

Laatst gewijzigd:
Nou, ESI-Win is toch a-relaxt..

Ik wilde dus via scsi zipdisks samples overpompen.. en aan Chicken Systems Translator heb ik genoeg... Dus even mn ESI zip in mn PC zipdrive stoppen en vervolgens kan ik die samples inlezen en wegschrijven op mn PC...

Dit is misschien leuk om te weten voor andere ESI gebruikers...

Grts!

Back