nog steeds casio cz 101 gezocht

Status
Please reply by conversation.
hahaha nee, ik zag die advertentie trowens ook :-), maar nee ik ben iemand anders...

gr

Paar adviezen voor bij evt. aankoop: let erop dat alle membraamknoppen goed werken en niet blijven hangen, vergewis je ervan dat de originele adapter erbij zit en zo niet dat deze vervangende adapter 1000mA of meer is èn dat 'ie goed aansluit op de AC ingang ('t originele pinnetje van de CZ101 is te klein voor 99% van de merkloze adapters, valt eigenlijk alleen op te lossen door een andere AC ingang erop te solderen). Let er ook op dat 6 1,5 volt batterijen niet hebben gelekt.

Origineel geplaatst door Chinetti
Paar adviezen voor bij evt. aankoop: let erop dat alle membraamknoppen goed werken en niet blijven hangen, vergewis je ervan dat de originele adapter erbij zit en zo niet dat deze vervangende adapter 1000mA of meer is èn dat 'ie goed aansluit op de AC ingang ('t originele pinnetje van de CZ101 is te klein voor 99% van de merkloze adapters, valt eigenlijk alleen op te lossen door een andere AC ingang erop te solderen). Let er ook op dat 6 1,5 volt batterijen niet hebben gelekt.

Dank je voor de zeer belangrijke tips :D :D

Origineel geplaatst door Chinetti
Ohja, mocht je het niet weten (en mocht ruimte niet echt een probleem zijn): de CZ1000 is exact hetzelfe, alleen wat groter.

Succes.

:-), dank je voor de tips, maar ik weet wel dat de cz1000 is groter dan de cz 101. Ik wil het hebben alleen omdat de toetsen kleiner zijn en makkelijk te bespelen zijn :-) . Als je ooit van plan bent om je cz 101 te verkopen, dan weet je bij wie je moet zijn :P :P

bedankt

Status
Please reply by conversation.
Back