gezocht: GOEDE balanced jack-jack kabels

Status
Please reply by conversation.

SpaceAgent202

Sinds 2001
Omdat ik inmiddels :r :r :r van DAP kabels, zoek ik nog goede stereo jack kabels. dus niet van die zooi die na twee keer in en uitprikken gaat uitvallen en weet ik het.

heb ongeveer 12 gebalanceerde jack-jack verbindingen nodig.
Losse kabels mag van mij, maar dan moeten er wel Neutrik connectors aanzitten.

Verder zijn multikabels van 8x8 of 4x4 natuurlijk ook hartstikke welkom.

Wie heeft er nog wat goede kabels over na bijvoorbeeld overstap op software?

Waarom koop je niet een heel setje bij Thomann? Ik heb een setje met Neutrik connectoren gekocht. Niet duur en het zijn goede kabels, 2e hands moet je nog maar afwachten of ze goed zijn.

Deze bijvoorbeeld:

http://www.thomann.de/gb/cordial_cfm_30_vv.htm

Als je een heel setje koopt zijn de verzendkosten ook wel te overzien.

ik geloof dat stereo neutrik jacks toch snel 4 euro per stuk kosten hier... da's zo 8 tot 10euro per kabel. de rest van mn kabels heb ik trouwens wel allemaal zelf gedaan.

zal toch eens kijken of zelf fabriceren niet goedkoper is inderdaad.

die cordial kabels zijn anders mn eerste andere optie! niet zo heel duur. raken die (schroef?)behuizingen niet snel los?

Ik moet zeggen, ik heb de meeste kabels hier zelf gemaakt.. Maar de kabels die ik gekocht heb, met gegoten pluggen, die zijn echt veel steviger en heb ik nooit last mee.. Tja voor kwaliteit moet je wel betalen. De zelf gemaakte plugggen draaien ook nog wel is los.. irritant..

Neuh, ze voelen sterk aan, die behuizingen zijn ook van metaal. Ik zit niet de hele dag te patchen of er aan te trekken, maar hier draaien ze niet vanzelf los. Succes met je keuze! :-)

Ik heb jack/jack en multikabels genoeg!

Ik heb jack/jack en multikabels genoeg!

Wegens verkoop van alle midi apparatuur uit mijn studio heb ik vele kabels te koop in verschillende kwaliteiten. Laat maar weten of je nog steeds kabels nodig hebt.

Status
Please reply by conversation.
Back