Nou voor elkaar. Woensdag besteld, betaald per VISA (meer dan de kostprijs aan Fedex-kosten) en vrijdagmorgen in huis! Wel eerst een gekoekeld om te kijken hoe betrouwbaar ze waren en de knoop doorgehakt.
Toen begon het drama, de S2000 en SCSI disks... eerst de ZIP drive lostrekken, bootfloppy (wa's da?) zoeken, erin en LOAD. SCSI error. Om de een of andere reden MOET de S2000 lokaal SCSI ID 1 (springt steeds weer naar 6) hebben en de CDROM 5 (klopte ook met instelling), plus CDROM geterminate. Heee hij doet het!
Load all samples. Slechts 2 a 3 stemmig en klinkt voor geen meter. Mijn schuld (of ze moeten de designer van de user-interface ophangen). Alle samples, 12 stuks tegelijk en dat gaat maar een paar toetsen goed want hij is 32 stemmig. Na wat klungelen, stoffige sampler in mijn hoofd, jaaaaa! Toch mooi bakkie die S2000. Er staan er weer een stel te koop op Marktplaats vor 100 EUR. Hoe bestaat het!
Conclusie: de moeite waard, 32 MB is wel wat krap en solo is hij niet goed genoeg. Ik heb een vleugel en ben wat verwend, maar toch zeer aardig resultaat. De dubbele dynamiek (pp en ff samples) geladen en die gaat goed in de mix.
Ben dus blij, in mijn nopjes en verguld met de hulp, dank voor de tip! Ga er denk ik "Sorry seems the hardest word" mee opnemen.