• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg MS-50, MS-20, SQ-10 in nieuwstaat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

zero1

Ouwe rot
Na lang aarzelen toch te koop:

Korg MS-20 Analoge synth, 2 oscillators., semi-modulair (serie nr. 141128)
Korg MS-50 Analoge synth, 1 oscillators, modulair (serie nr. 191052)
Korg SQ-10 Analoge step sequencer (serie nr. 152974)

U allen welbekend, dus verdere info overbodig.
Voor specs, brocures, manuals, foto's, patches, servicemanuals:
KorgAnalogue.net

De MS-20, MS-50 & SQ-10 zijn zowel optisch als technisch in absolute nieuwstaat!!
Geen krassen, deuken, slijtage of ontbrekende knoppen. Ik ben de tweede eigenaar, ze zijn weinig gebruikt en nooit de studio uit geweest.
Allen hebben standaard 230v voeding en europees netsnoer. Geen modificaties.
Zijn ze elk voorzien van originele engelstalige handleiding, de MS-20 bovendien van patch-boek.

Bovendien komt elk apparaat met een aantal ORIGINELE Korg patchkabels in verschillende lengtes:
De MS-50 komt met 4x 25 cm, 6x 35 cm, 2x 50 cm, 1x 100 cm kabels
De MS-20 met 2x 25 cm, 2x 35 cm
De SQ-10 met 1x 25 cm, 4x 35 cm, 1x 50 cm

Bij de SQ-10 komt bovendien met een origineel Korg triggerpedaal, voor bv start/stop triggers.
Daarnaast zit er een zelfbouw apparaat bij, dat eens door een vriend van me 'een Tangerine Dream-box' werd genoemd.
Simpel gezegd: door deze switchbox aan de SQ-10 te hangen kun je de lengte van een step-sequence d.m.v. een draaiknop varieeren. Er zitten bovendien 5x 4 zgn 'junctions' (jack doorverbindingen) op, waarmee allerhande signalen zijn te splitsen. Op de MS-50 zitten ook zulk soort junctions.
De door de bouwer bijgeleverde handleiding / aansluitschema is helaas zoekgeraakt. De werking is echter eenvoudig uit te vinden.

Bij voorkeur verkoop ik de gehele set ineens. Maar los kan ook; de MS-20 gaat dan wel pas als laatste weg.

prijzen:

Korg MS-20: 850
Korg MS-50: 1350
Korg SQ-10 (+switchbox & Korg triggerpedaal): 650

Bij koop in één keer: set prijs 2600

Niet goedkoop, maar zo mooi & compleet zul je ze niet snel vinden. Ik heb geen haast met verkopen, dus onzinnig lage biedingen zijn nutteloos. Hogere biedingen hebben altijd voorrang. Geen interesse in ruil!

Voor serieus geinteresseerden te bezichtigen & te beluisteren in Utrecht-centrum.
Wordt niet opgestuurd, zeker niet naar Nigeria ;)
Reageren per p.b. of email

Attachments

• korg ms20-ms50-sq10.jpg
    korg ms20-ms50-sq10.jpg
    86,1 KB · Bekeken: 252
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back