Albino 2 ! argg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

lennie

Ingeburgerd
ik heb een probleem ik krijg maar 1 present uit albino2 ./// ja heel soms pakt ie een andere ma ja ik kan er dus niks mee
gebruik trouwens fruity loops

wie kan mij helpen

Je bent je ervan bewust dat je in Albino zelf in het midden onderin banks en presets kunt kiezen? Is niet zo moeilijk hoor, gewoon op de namen klikken en je krijgt een menu'tje in beeld. :o:

Zo te lezen was albino een 'present' voor jouw. :frons:

albino 3 bedoel ik :p

albino 3 bedoel ik :p

ik kan in albino 3 maar een present als ik een andere wil springt ie steeds weer terug .. ..
heeel heeel soms wil het wel

ja ik weet het maar hij blijft niet hangen op het gewentste geluid.. :(
ja hoog uit 3 sec :P

Bericht door een moderator:
samengevoegd. Een keer is wel genoeg.

Origineel geplaatst door lennie
ja ik weet het maar hij blijft niet hangen op het gewentste geluid.. :(
ja hoog uit 3 sec :P

Misschien zit je een program change message uit te sturen die de synth steeds weer terugzet op dezelfde patch?

check even of het gebeurt als je 2X op stop drukt, zo ja stuur mij dan ff een pm. (dit uitleggen en typen duurt mij nu te lang zekers omdat ik niet zeker weet of dit ook echt je probleem is) zo ja stuur dan een pm en uitleg volgt...

wat bedoel je precies met 2 x stop.. welke stop ? :P
als ik albino 3 net opstart kan ik wel 2 of 3 x een present kiezen en daarna flipt albino en hoor steeds 3 sec van een geluid en flipt ie weer terug naar de basic present

(''Misschien zit je een program change message uit te sturen die de synth steeds weer terugzet op dezelfde patch?''
wat kan ik daar tegen doen :) ? )

Origineel geplaatst door lennie
wat bedoel je precies met 2 x stop.. welke stop ? :P
als ik albino 3 net opstart kan ik wel 2 of 3 x een present kiezen en daarna flipt albino en hoor steeds 3 sec van een geluid en flipt ie weer terug naar de basic present

(''Misschien zit je een program change message uit te sturen die de synth steeds weer terugzet op dezelfde patch?''
wat kan ik daar tegen doen :) ? )

nou ik ken fruityloops zelf niet maar in Cubase zou je bijvoorbeeld een midi part kunnen afspelen met hierin een program change die de synth verteld "schakel naar deze patch". Maar dat zou dan alleen gebeuren als je die midi part afspeelt.

Ik zou misschien maar eens beginnen met albino te verwijderen en opnieuw te installeren.

:D hij werkt

kwam er met wat prutsen achter wat een geile geluiden oe..

je moet allow program aditing aanvinken te chill dit

en bedankt voor alle tips van iedereem :)

maar nu een ander probleemje na ongeveer 3 sec komt er een soort strings door heen heel overheersend bij bijna elke present :P help

Bericht door een moderator:
Nee. Daar heb je een manual voor...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back