Simpelweg : Ik zoek synth die zalige guitar distortions in huis heeft
.Mooie strings en pads zijn ook een must.Ik d8 aan een korg studio maar aangezien die gast op marktplaats nog steeds niet reageert ben ikgenoodzaakt NOG maar eens (jaja srry
) een trhead te starten.Weet iemand hier een goed (en liefst niet al te duur ) alternatief voor? Korg TR of Le??
Is het mogelijk een 61 key studio (korg) te kopen en later miditoetsenbord van 76 keys die dit aanstuurd?Worden dan alle keys aangestuurd of alleen die 61??
Bedankt!!
.Mooie strings en pads zijn ook een must.Ik d8 aan een korg studio maar aangezien die gast op marktplaats nog steeds niet reageert ben ikgenoodzaakt NOG maar eens (jaja srry
) een trhead te starten.Weet iemand hier een goed (en liefst niet al te duur ) alternatief voor? Korg TR of Le??Is het mogelijk een 61 key studio (korg) te kopen en later miditoetsenbord van 76 keys die dit aanstuurd?Worden dan alle keys aangestuurd of alleen die 61??
Bedankt!!
Akoestische en cleane gitaren, dat lukt nog wel (bijvoorbeeld iets uit de motif serie) maar met distortion erop is het altijd lelijk.