Ken multi DELAY de 1400 ??????? kent iemand die ???

Ja, ik heb 'm onlangs gekocht (ik vermoed dat je daarom deze vraag ook stelt, omdat ie om MP stond).

Leuke, simpele mono delay met modulation (speed, width). Grappig dat de vorige eigenares in haar advertentie had staan zoiets als "gebruik die (speed/width) niet, dan wordt het geluid vals ;)

Met de input gain open slaat ie het geluid ook wel mooi plat (knijpt het goed af), dus ook
een beetje als distortion inzetbaar.

Er is niets te vinden op het net over deze Ken multi delay de 1400, ik had er ook nog nooit van gehoord. Maar goed, 35 euro voor een delay kan geen miskoop zijn.

oLaa
zo hebter net een 50 eu bbd delay bij ,..wat klinkt dat anders zeg
eg simpel delaytje met niks meer dan rate en feedback [repeat ,...en die slipt lekker dicht helemaal open soort zelf resnantie] die t werk doen asje wat ingesteld hebt wta lekker klinkt en geefter een slinger aan dan duurt t .25 sec ofso en triiger tie zich zelf op de vogende rate instelling
bbd-elay ja; eg ok

had er wat over gelezen maar wel erg lekker geluid byna band echo ,..kan niks posten ,..jammer

merk
electric sounds se450....voor mij totaal onbekend

maar aanrader analoge delays zijn toch heeeel anders een simulatie dr van !

en die hierboven besproken ,..post een plaatje

:halleluja

Laatst gewijzigd:
alweer een tijdje geleden, maar hier een plaatje (is niet de mijne)
de1400.jpg

Hij is qua indeling van de potmeters nagenoeg hetzelfde als de ibanez dm1000.

van l naar r : input, input level, tone, mSec, Delay Time, width, speed, feedback,dry, delay, mix, invert mix, bypass, hold, power.

Bij de dm1000 zitten dry en delay net andersom geloog ik, maar hij lijkt dus qua indeling en functies precies hetzelfde. Misschien zal ik binnenkort wat geluiden posten.

Origineel geplaatst door ElektracidZ
alweer een tijdje geleden, maar hier een plaatje (is niet de mijne)
de1400.jpg

Hij is qua indeling van de potmeters nagenoeg hetzelfde als de ibanez dm1000.

van l naar r : input, input level, tone, mSec, Delay Time, width, speed, feedback,dry, delay, mix, invert mix, bypass, hold, power.

Bij de dm1000 zitten dry en delay net andersom geloog ik, maar hij lijkt dus qua indeling en functies precies hetzelfde. Misschien zal ik binnenkort wat geluiden posten.

net andersom geloog ik

hooo geloog jedat zelf :D grapje
ik zet m by de draad van koedieman digi delay met knoppen = handig

:halleluja

Back