Blokje voor Ultimate Apex standaard

CJ75

Using keys to open doors
Hallo allemaal,

kon effe geen rubriek vinden voor mijn vraag dus hoop dat ik hier goed zit.
Voor me keys heb ik een standaard van Ultimate, Apex (zie afbeelding van ZZounds) .

Zoals je ziet kun je twee synths plaatsen, die op die 'blokjes' leunen waar je de houders in zet.

Nu vraag ik mij wellicht ten overvloede af : zijn deze blokjes met houder-staven ook los verkrijgbaar ?
Zo ja, gewoon bij iedere 'gewone' muziekzaak ?

Alvast thnx for reply. :halleluja

Grt. CJ

Ging wat mis met afbeelding, maar deze bedoel ik:

Attachments

• p2776b-6d769e14d42bcc492e9e3f1f75929dae.jpg
    p2776b-6d769e14d42bcc492e9e3f1f75929dae.jpg
    44,2 KB · Bekeken: 89
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb wat info gevonden op www.peterverspuy.nl (ja I know, had ik ook kunnen doen voordat ik de vraag op het forum zou zetten)

ze verkopen daar die blokjes en dragers.

Alleen zijn er twee soorten blokjes namelijk : CMP 480 en CMP 485

De eerste zou geschikt zijn voor het plaatsen van dragers van standaard-lengte
De tweede zou geschikt zijn voor het plaatsen van lange dragers, voor bijv stagepiano of masterkeyboard.

(de dragers die voor elk van de blokken geschikt zijn staan op de site aangegeven, dus daar vraag ik niks over).

Maar.......heb ooit lang geleden die standaard via via gekocht. Zou dus echt niet weten of mijn standaard het volgende type-nummer heeft : AX48B ( er staat op de site dat die blokjes op dit type kunnen).

Vraagjes:
- Weet iemand of het gros van Apex-gebruikers eigenlijk wel dit type heeft ? (net als op de foto, weet niet waar verschillen in zouden zitten qua type-nummers)

- Klopt het dat ik qua dragers zelf nu de standaard (dus niet lange) in bezit heb ? Die dragers steken namelijk zo goed als niet (en soms al helemaal niet) onder mijn synths vandaan uit.

Thnk u for replying ':)'

CJ

www.thomann.de heeft ze ook. Wel prijzig in vergelijking met een hele standaard. Voor mij de reden om er nog een hele standaard bij te kopen. Ik had ook ertra blokjes en staven nodig.

Succes.

Back